Последни публикации

Форуми

Записки

Коментари

Наблюдател

Библиотека
Тематика

 

1000-годишно царуване   windows   божия син   гърмен   девици   дс   еклесия   образи   приетият текст   тертулиан  

виж всички тематики

Реплики

 
 
eureth   26.05.20 20:57
Трудна и противоречива тема, понеже не е лесно да се намери надеждна и достоверна информация.

Чакам времето, когато Бог ще седне на престола си за съд и ще извади на показ цялата истина за 2СВ, а и за всичко по тази греховна отиваща си земя.

Попаднах на следната връзка, където например оспорват това, което пропагандната машина на военните победители от 2СВ проповядва:

https://ww2truth.com/

 
Владо   11.05.20 01:34
ПП : филма на Ray има български субтитри! Трябва да се намерят в менюто!
 
Владо   10.05.20 23:30
еурет, с предишният пост тук броят “реплики” бе 666.
 
Владо   10.05.20 23:29
Един разтърсващ съвремието филм на евреина Ray Comfort. За съжаление без субтитри на български. https://youtu.be/7y2KsU_dhwI
 
eureth   21.03.20 02:10
готово е...

Към страница       >>  
Започване на нова тема
    

01.05.08 15:13 Цитирай
изказвания: 4609
(разкл. от: Земетресенията от 1928 ще се повторят през 2008)

Анонимен:


http://video.google.com/videoplay?docid=8944229337751203879& hl=en
не съм прочел още горното. Това е линк за едно видео един човек отива до небето. Сега го гледам в момента. Интересно как ще ви изглежда на вас?!


...добавям още едно кандидат-пророчество, или по-скоро видение, участникът в което смята, че то потвърждава казаното от Бога в Новия завет и че наистина има Бог,
както и че Божият син скоро идва да си вземе своите от земята и след това на земята ще настъпи известната "голяма скръб", през която (както се твърди там) оставените в нея ще потърсят смъртта, но няма да я намерят, защото смъртта ще бъде взета от земята.

Тук намерих и изваден текст на български:
http://www.vasilpetrov.org/pdf/Ricardo%20Cid.pdf

[ Редактирано 01.12.08 02:35 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре
голямата скръб,   есхатология,   краят на епохата,   постемилениализъм,   премилениализъм,   пророчества,   рикардо сид
    
01.05.08 15:47 Цитирай
изказвания: 4609

Направи ми впечатление следното:



Видях как младежи викаха към Бог: "Моля те Боже, вземи ни!" Беше твърде късно. Исус беше вече дошъл за църквата си. Проснах се на земята поради гледката на много други ужасяващи неща.

Исус ми каза: "В през голямата скръб ще има невиждани до сега страдания."

Попитах Го: "Защо има хора, които подскачат и се самонараняват толкова лошо?"

"Защото по това време хората ще желаят смъртта, но няма да я
намират. Тя ще бъде изтеглена от земята
", ми каза той.

"А защо всички тези хора и пастори са оставени на земята?", попитах аз.

"Защото ги познавам. Познавам сърцата им" беше отговора. Бог ни познава.

Той знае всичко в сърцата ни. Паднах на земята почти в несвяст.

Исус ми каза: "Исках да ти покажа всичко това, за да предупредиш църквата и да й дадеш надежда. Кажи на хората, че ако се покаят, Аз ще им простя докато има още малко време. Ще направя велики неща по земята!"




Рикрадо казва, че Божият син ще дойде и ще вземе своите си, и след това ще започне т.нар. „голяма скръб“.
Казва също, че Божият син му казал, че в тази голяма скръб ще има невиждани страдания, хората ще желаят смъртта, но няма да я намират, а тя ще бъде изтеглена от земята.“


Т.е. според Рикардо:
1. Божият син ще вземе своите си
2. След това ще започне голямата скръб, в която ще има невиждани страдания, оставените ще потърсят смъртта, но няма да я намерят, защото тя ще бъде изтеглена от земята.




Когато обаче отворим новия завет, в който Бог е благоволил да ни засвидетелства истината, виждаме следното:


1. Първо идва голямата скръб, в която ще има наистина невиждани страдания, и в която ще убиват Божиите хора и смъртта ще си е там и няма да е взета от земята.

  • Също господарят казва, че тогава ще дойдат войски и ще наобиколят Йерусалим и Йерусалим ще бъде превзет и жителите избивани с нож, и мнозина ще бъдат отведени в плен по народите и Йерусалим ще бъде тъпкан от народите, докато се изпълни времето дадено на народите да тъпчат Йерусалим (Откр 10 гл, 42 месеца=3,5 години ще е това време), и тези неща са дни на отмъщение (явно отмъщение от Божия страна срещу Йерусалим и Израел по принцип), за да се изпълни всичко написано (напр кн. на пр Зехария 14гл).

  • Божият син казва на своите си да се молят бягането им през тази голяма скръб да не е през зимата, например. И също казва, горко на бременните и кърмещите.

  • Т.е. през голямата скръб ще страда и ще бъдат отчасти избивани Израел по принцип и отделно специално вярващите в Божия син („ще бъдете мразени от всички народи поради моето име“).

  • (вж. Мат 24 гл, Лука 21, Марк 13, Откр. 6гл,7гл, 8гл)


2. След като голямата скръб свърши, слънцето и луната ще потъмнеят, звездите ще падат, и хората ще видят Божият син в слава идещ на небесните облаци и тогава всички ще заплачат.

  • А в Лука се казва също, че хората не само ще заплачат тогава, но и ще примират от страх поради нещата, които тепърва има да се случватслед края на голямата скръб.

  • Но преди да започнат да се случват нещата, поради които тези хора - след края на голямата скръб - се ужасяват, че наближават, са казва, че

  • Божият син ще прати небесните си вестители да съберат всички Божии избрани хора от земята.

  • (вж. Мат 24 гл, Лука 21, Марк 13, Откр. 6гл,7гл, 8гл)




Т.е. Бог в новият завет представя следната хронология:

1. Настъпва Голямата скръб – Бог отмъщава на Израел и допуска сатаната да преследва Израел, Йерусалим предаден на народите да го тъпчат за 42 месеца, мнозина избити в Йеруслим и мнозина отведени в плен по всички народи. (Мт24:15, Лк 21:20, Откр11:1,2)

  • В тази скръб учениците на Божия син са преследвани и отчасти избивани, всички народи ги мразят поради името на Исус, което те държат и в когото вярват. Някои от вярващите ще отстъпят от Бога поради страданията. (Мт.24:9,10)

  • Никой не знае колко ще продължи тази голяма скръб, само Бащата на Божия син. (Мт24:36) Бог ще съкрати принципно дните на скръбта, защото иначе не би се избавила нито една плът, а така ще се избави (Мк.13:20).

  • През голямата скръб смъртта ще си е на земята и мнозина ще умрат (Мк13:20, Лк 21:16).

2. Свършва голямата скръб (Мт.24:29):
  • Слънцето и луната потъмняват, звезди(те?)/метеорити падат. (Мт 24:29)

  • Тогава всички народи ще видят Божият син идващ в слава с небесните облаци и ще заплачат(Мт 24:30, Лк 21:27)

  • Тези народи ще изнемогват в ужас, поради нещата, които тепърва ще са случват (след голямата скръб) (Лк.21:26, Откр.6:12-17, 8гл. – след голямата скръб настъпва Божият гняв)

  • Тогава Божият син със звук на тръба ще прати своите небесни вестители да съберат всички Негови избрани от цялата земя (Мт 24:31, Откр 7гл)

3. Началото на Божия гняв – Откр 8гл. (през който гняв безбожниците ще потърсят смъртта, но никак няма да я намерят, защото са определени от Бога за гняв)


вж и:
http://edinni.com/p/userjournals_menu/userjournals.php?blog.93
(или http://edinni.com/w/index.php/Хронология на събитията в края на епохата)

http://edinni.com/w/index.php/Хронология на събитията в края на епохата - обяснения



Очевидно хронологията представена от Бога в новия завет, както и някои важни подробности, са в пълно противоречие с това, което говори Рикардо Сид:


- Рикардо казва, че първо ще дойде Божият син да събере своите си от земята,
и след това ще настъпи голямата скръб

- А Бог казва, че първо ще настъпи голямата скръб
и след края на голямата скръб Божият син ще се яви в слава и ще събере всички свои от земята.




- Рикардо казва, че в голямата скръб оставените недостойни вярващи (или посетители на евангелистка църква) ще потърсят смъртта,
но няма да я намерят, защото смъртта щяла да бъде взета от земята.


- А Бог казва, че през голямата скръб Божиите хора ще бъдат преследвани
и някои от тях ще бъдат убити.

Също така Божият син казва, че ако онези дни (на скръбта) не биха били съкратени нито една плът не би се избавила (явно от смърт), но Бог ще съкрати дните на онази скръб.
Това ясно показва, че по времето на голямата скръб определено ще има смърт и то доста,
което няма как да стане ако смъртта бъде взета от земята, както Рикардо пророкува.




Очевидно трябва да изберем на кого да вярваме - на Рикардо или на Бога.



Друго, което ми прави впечатление е следното твърдение на Рикардо:


„Бог ме извика и ми каза да ви кажа, че на Небето улиците са от злато:

"Всичко това принадлежи на хората ми, но има много крадци, които крадат от десятъците и даренията! Кажи на хората ми, че крадците няма да влязат в Небесното Царство."

Имаме нужда да се стегнем!“



Тъй като разглеждането на тези предполагаеми данъци изисква отделна тема, няма да ги разглеждам тук, но оставям връзка към едно изследване.:

http://edinni.com/w/index.php/%D0%94%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D1%8A%D0%BA_/_%28%D0%95ureth%29



Също прави впечатление как Рикардо разглежда и разделя околните Божии творения. Рикардо например казва (когато говори за "грабване" преди голямата скръб):

"А защо всички тези хора и пастори са оставени на земята?"



[ Редактирано 02.05.08 09:50 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре
божият гняв,   голямата скръб,   есхатология,   краят на епохата,   постмилениализъм,   премилениализъм
Анонимен
    
01.05.08 16:08 Цитирай
Гост
Аз също го гледах, но изводите които си направих са доста различни от вас, духоборците. Наистина Рикардо е просто един пастир от протестанска църква и като такъв има доста ограничено разбиране за истината. Това обуславя достата грешки, когато "проповядва". Но във това видение прави впечатление призива за святост, чистота, оставяне на греха, на разделенията и много още напълно библейски истини. От думите на Исус, казани в това видение не мога да си направя същите изводи, като горепосочените. Когато някой в името на Бога проповядва святост, без дори да е напърно наясно според мен с това, за което говори и някой да обяви зсички тези казани по-горе неща, спокойно мога да кажа, че дълбокса заблуда е обзела еурет и компания от която не знам как биха излезли, тъй като дори сам Бог да дойде при тях, те не биха повярвали, че е той, точно както се случи с цялото поколение на Израел, заради такива като еурет....

Най-отгоре

    
01.05.08 16:47 Цитирай
изказвания: 4609
Анонимен,

Не че има някакво значение в случая, но не знаех, че Рикардо е пастор, сега разбирам от теб. Нито си мислех, че образът на т.нар. "пастори" е: хора с "...доста ограничено разбиране за истината...", както казваш - особено за теб, който обвиняваш другите, че били презирали евангелистките пастори.


Съвсем не става дума за „грешки, когато "проповядва"“ , както ти пишеш.

Става дума за съвсем ясни и осъзнати твърдения на Рикардо,
които той прокламира в името на живия Бог,
като казани от самия Бог в диалог с Рикардо.

Можеш да прочетеш писмения документ, който някой е изготвил по случая.

Ако това, което Рикардо вика по микрофона, че Бог му е казал (за голямата скръб, вземането на смъртта, евангелистките десятъци и дарения т.н.), всъщност не му е казано от Бога, а той си го измисля, или някой друг му го е казал,

тогава каква точно стойност добиват съпътстващите призиви за святост?

Това ли е святост? Да си измисляш разговори с Бога?

Бог е съвсем ясен по този въпрос и за подобни "святости" под Мойсеевия закон някои са били убити по заповед на Бога.



Или искаш да кажеш, че Бог говори ту истина ту лъжа?

И щом в дадено пророчество присъства думата „святост“, значи то задължително е от Бога?

Това е все едно да кажеш, че всеки, който Му казва "Господи, Господи" ще влезе в Божието царство.



Ако е вярно, че първо ще дойде Божият син да си вземе своите и след това ще започне голямата скръб, в която ще бъде взета смъртта – добре.
Но новият завет е напълно ясен по този въпрос.

Ако е вярно, че Бог в Малахия 3гл е имал предвид в евентуални евангелистки организации да бъде наложен паричен данък 10% - добре.
Но Писанието също е доста ясно по този въпрос, а и е пълно с вярващи от други течения, които изобщо не споделят вярата в подобни (уж от Бога) данъци за новозаветните вярващи.


Но ако тези неща всъщност изобщо не са верни, а са заблуда,

тогава да не би да се окажеш ти „духоборец“ (каквото и да имаш предвид под това неоснователно обвинение) ...


[ Редактирано 02.05.08 09:47 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

    
01.05.08 21:52 Цитирай
изказвания: 1024
няма нищо лошо в духо-борството, ако става дума за борба срещу лъжливи духове.

Най-отгоре

Анонимен
    
03.05.08 10:04 Цитирай
Гост
Много сте се заблудили. Духът на Бога е един, Святия Дух. Всеки, който има Духът на Бога може и трябва да испитва пророчества, видения, сънища, откровения дали са от Бога или не. Никой не трябва да ги отхвърля и да нарича тези на които Бог ги дава, лъжепророци и фалшиви пророчества. Бъдете внимателни в това, което мислите и говорите. Трябва да сте чувствителни към Святия Дух, не го пренебрегвайте.

Най-отгоре

Анонимен
    
03.05.08 10:26 Цитирай
Гост
Човекът е слаб и греши постоянно. Бог не гледа на лице. Ние също не трябва да гледаме на лице, но да търсим истината чрез Духът на Бога.

Най-отгоре

Анонимен
    
03.05.08 12:42 Цитирай
Гост
Духоборство е това състояние на човека, което го кара да се противи на Святия Дух, заблуден от религиозните духове, които напълно са го завладяли. Дали са отвътре или отвън, въпроса е че са придобили контрол. Израел в пустинята е чудесен пример за това, както и фарисеите. Дали сте като тях можете лесно да разберете: оставихте ли майка и баща, жена и деца, имоти и ниви, кариери и образование за да слугувате на този, който наричате ваш господар, или мамите себе си, че сте негови ученици? Отговорете си и разберете дали сте във вярата, понеже изглеждате като хора, които отдавна са я напуснали и само говорят, говорят, говорят...

Най-отгоре

    
03.05.08 13:49 Цитирай
изказвания: 4609
Анонимен (говоря само от мое име, колкото и да се опитваш неоснователно и неправедно да внушаваш манипулативно в мненията си някакви "наговорености" и да говориш на някаква въобразявана от теб обединена група хора или нещо такова; ако не го правиш умишлено, не мисля че реалността е такава, каквото си я представяш в случая или понеже разчиташ на неточна предварителна информация).

Мисля, че не си прав, защото пренебрегваш казаното от Божия Дух в Писанията, въпреки че външно уж настояваш за някаква т.нар. "чувствителност" спрямо Божия Дух.

А отделно от това ти на практика също потвърди нещата, които посочих като противоречащи на Писанието, и поради това дори нарече Рикардо: „...просто един пастир от протестанска църква и като такъв има доста ограничено разбиране за истината... „.

Сега, аз допускам, че Рикрадо е възможно да има най-добро желание за истината и за благоуспяването на Божието дело и на Божия народ според Божията воля.
Но това съвсем не означава, че ако Бог не ни е говорил трябва да казваме, че ни е говорил.

Бог стотици пъти е говорил за святост. Няма нужда да си измисляме, че ни е говорил нещо, което не ни е говорил, та покрай него да говорим на хората за святост.
Защото за святост може да се говори и без да си пророк.

Като имаш желание в сърцето да говориш за святостта, говори – всички ще имат полза от това.
Но няма нужда да си измисляш разговори с Бога, за повече тежест на говоренето си – от това никой няма да има полза, най-малко ти.


Един ден ще дойде голямата скръб, дори може и да е в нашите дни.
Ако тогава заради Рикардо и евангелисткото противоречащо на новия завет учение (че първо Божият син ще вземе своите си от земята и чак след това ще дойде голямата скръб)
та ако поради това учение тогава мнозина се отчаят, че уж не са взети по време на грабването (което уж е преди скръбта) и си погубят вечния живот,
тогава ти много ли ще се радваш? Не вярвам.

Понеже си чул думата „святост“ в говоренето на Рикардо, готов ли си наистина покрай нея да препоръчаш Рикардо на всички като пророк и да бъдеш държан отговорен от Бога за всички вреди от заблудите(според мен), които Рикардо говори като изрично казани от Бога в диалог с него?

Или какво, Рикардо е Божий пророк, но Бог му казва ту някоя истина, ту някоя заблуда? Така ли наистина мислиш, че действа Бог??


Или просто ти прави удоволствие да намериш някого, когото да обвиняваш несправедливо, понеже не бил съгласен да се говорят заблуди в Божието име?

Понеже вярваш, че и ти, като Рикардо, си пророк и понеже си видял, че не всичко, което си твърдял, че Бог ти го е казал, наистина Бог ти го е казал??

В това ли осмисляш живота си или пък искаш да се оправдаеш за евентуални „пророчества“ от твоя страна, които като тази на Рикардо съдържат ту истина, ту заблуда??



Писано е: "Всичко изпитвайте, дръжте доброто"

Това ясно показва, че злото и заблудителното не трябва да се държат от Божиите хора, а напротив - да се отхвърли.

Ти обаче, противно на Божия Дух, явно настояваш това, което след изпитване се е оказало зло и неистинно да бъде приемано и държано от Божиите хора. Понеже според Рикардо Бог му е казал както за святостта, така и че грабването ще бъде преди голямата скръб, в която няма да има смърт, и също така че евангелистите крадели Бога като не давали десятъци и дарения, и "трябвало да се стегнат". (поне аз оставам с впечатлението, че за Рикардо Божиите хора са евангелистите, понеже на католиците така или иначе не би им хрумнало да дават "десятък" на някого)

Защо се противиш на Божия Дух и заповяданото от него, и искаш и другите да завлечеш след заблудата?



Писано е: "Тогаз ако ви рече некой: Ето тука е Христос, или там; не вервайте; защото ще възстанат лъжехристи и лъжепророци, и ще покажат големи знамения и чудеса, така що да прелъстят, ако е възможно, и избраните. Ето предсказах ви. И тъй, ако ви рекат: Ето го, в пустинята е; не излезвайте; Ето го във вътрешните стаи; не вервайте."

Това ясно показва, че казаното от някой, който се представя за пророк, но противоречи на Божиите думи не трябва да се вярва ("...не вярвайте..."), нито трябва да се постъпва според казаното от такъв човек ("...не излезвайте...").

Ти обаче, противно на заповедта на Божия син, явно настояваш да се вярва, това, което след изпитване се е оказало, че противоречи на казаното от Бога. Защото ако Рикардо е Божий пророк, тогава трябва да му се вярва, нали.

Защо се противиш на Божия Син и заповяданото от него, и искаш и другите да завлечеш след заблудата?




Писано е: "Тогава ми рече Господ: Лъжливо пророкуват пророците в името Ми; Аз не съм ги пратил, нито съм им заповядал, Нито съм им говорил; Те ви пророкуват лъжливо видение, гадание, Суетата и измамата на своето сърце.
Затова, така казва Господ За пророците, които пророкуват в Моето име Без да съм ги изпратил, Но които казват: Нож и глад не ще има в тая страна, - С нож и с глад ще бъдат изтребени тия пророци.
А людете, на които те пророкуват, Ще бъдат изхвърлени по ерусалимските улици, Загинали от глад и от нож; И не ще има кой да ги заравя, Тях и жените им, синовете им и дъщерите им;
Защото ще излея върху тях собственото им зло.
"

Което ясно показва отношението на Бога към хората, които дръзват да говорят в Божието име (като пророчество/видение от Бога), неща, които всъщност съвсем не са им казани от Бога. Бог за разлика от теб Бог съвсем не оправдава хората, които говорят неистинни неща в Божието име, като че ли Бог им ги е казал.

Ти обаче, противейки се на Бога, настояваш, че пророци, които говорят неистинни неща трябва да бъдат приемани.

Защо се противиш на Бога и неговото отношение, и искаш и другите да завлечеш след заблудата?



Писано е: "Но пророк, който дръзне да каже от Мое Име дума, която Аз не съм му заповядал да говори, или който говори от името на други богове, тоя пророк да умре."

Това ясно показва Божието отношение към хора, които си измислят разговори с Бога и ги говорят на другите.

Ти обаче, противейки се на Бога, настояваш, че който говори лъжливи неща в Божието име трябва въпреки всичко това да бъде приеман, понеже е употребил думата "святост" в говоренето си, и понеже хората в слабостта си си измислят разговори с Бога.

Защо се противиш на Бога и на неговото отношение и искаш и другите да завлечеш след заблудата?



Разбира се, има и още подобни места в Писанията.



От всичко това се вижда, че не е добре да пренебрегваш светия Божий Дух.



----------

Да припомня неоснователните/лъжливите ти обвинения и неправилни схващания, както и това, че отхвърляш Божието отношение към лъжливите пророчества и пророци и препоръчваш твоето отношение:


"Явно е че вас в едно старо време биха ви нарекли духоборци."
(м.б., както видяхме, всъщност ти си този, който се бори против казаното от Божия Дух)

"Дори тези които презирате - пасторите често признават за наличието на този дар.Пророчеството."
(м.б., както видяхме, оказа се, че всъщност ти си този, който презира т.нар."пастори")

"И как ще изпълните Божията воля да научите всички да пророкуват, ако не вярвате, че Бог е силен да прави и днес това, което е правил винаги, което включва и пророците?"
(м.б., досега не се видя някой да смята, че Бог се е променил,
като изключим това, че ти смяташ, че Бог не прави добре, като отхвърля и заплашва тези, които си измислят разни неща и ги говорят на другите, като ли Бог им ги е казал)



"Когато някой в името на Бога проповядва святост, без дори да е напърно наясно според мен с това, за което говори и някой да обяви зсички тези казани по-горе неща, спокойно мога да кажа, че дълбокса заблуда е обзела еурет и компания от която не знам как биха излезли, тъй като дори сам Бог да дойде при тях, те не биха повярвали, че е той, точно както се случи с цялото поколение на Израел, заради такива като еурет...."
(м.б., Бог, за разлика от теб, всъщност не оправдава човек, който говори неистинни неща, като такива, които уж Бог му е казал, и Бог не казва, че тези, които не приемат подобни неистинни неща, не биха приели Божия син. Защо оправдаваш неща, които Бог осъжда?)


[ Редактирано 07.05.08 13:50 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

    
03.05.08 15:07 Цитирай
изказвания: 4609

Духоборство е това състояние на човека, което го кара да се противи на Святия Дух, заблуден от религиозните духове, които напълно са го завладяли. Дали са отвътре или отвън, въпроса е че са придобили контрол. Израел в пустинята е чудесен пример за това, както и фарисеите.


За първи път от теб чувам за този термин. Но както посочих по-горе, друг излиза, че се бори против казаното от Божия Дух.




Дали сте като тях можете лесно да разберете: оставихте ли майка и баща, жена и деца, имоти и ниви, кариери и образование за да слугувате на този, който наричате ваш господар, или мамите себе си, че сте негови ученици? Отговорете си и разберете дали сте във вярата, понеже изглеждате като хора, които отдавна са я напуснали и само говорят, говорят, говорят....



Първо на последното – в един Интернет форум основното, което може да се прави е да се общува, това в по-голямата си част става чрез говорене, т.е. писане в случая.

Ти например, гледам, че само говориш тук...



За другото
Ти казваш, че който не остави „...майка и баща, жена и деца, имоти и ниви, кариери и образование за да слугувате на този, който наричате ваш господар...“ е „фарисей“ и новото „духоборец“, и се мами, че е ученик на Исус.


Очевидно имаш предвид това, което Исус е казал в Мт. 19гл:


А Исус рече на учениците си: Истина ви казвам, че мъчно ще влезе богат в царството небесно. И пак ви казвам: По-лесно е да мине камила през иглени уши, а не богат да влезе в царството Божие.

Като чуха учениците му, твърде се удивиха, и думаха: Като е тъй, кой може спасен да бъде?

А Исус ги погледна и рече им: У человеците това е невъзможно, но у Бога всичко е възможно.

Тогаз отговори Петър и рече му: Ето ние оставихме всичко и последвахме те; нам прочее що ще ни бъде?

А Исус им рече: Истина ви казвам, че вие които ме последвахте, на второто битие когато седне Син человечески на престола на славата си, ще да седнете и вие на дванадесет престола, да съдите дванадесетте племена Израилеви.

И всеки който е оставил къща, или братя, или сестри, или баща, или майка, или жена, или чада, или ниви, заради моето име, стократно ще приеме, и живот вечен ще наследи. Мнозина обаче първи ще бъдат последни, и последни първи.



Първо виждаме, че Исус не поставя като условие някой задължително да остави къща, или братя, или сестри, или баща, или майка, или жена, или чада, или ниви, за да му бъде ученик.

В контекста Симон пита Исус какво ще стане с тях, т.е. ще бъдат ли спасени - тъй като, както казва Исус, за хората е невъзможно да са спасят, а само за Бога е възможно да ги спаси.

И съответно Исус в отговор уверява своите пратеници, че те, които са го последвали и са оставили всичко (след като ги е повикал да му бъдат пратеници, естествено), не само ще бъдат спасени, а и ще им бъдат дадени най-висока почет и слава в Божието царство – те например ще съдят целия Израел на Божия съд.

И също Исус добавя към това, че не само те, но и всеки който би оставил къща, или братя, или сестри, или баща, или майка, или жена, или чада, или ниви заради Него, ще получи стократно такива, a и вечен живот.

Но Исус съвсем не казва, че който не остави жена си, децата си и къщата си, когато изрично Бог не изисква това от Него, то такъв не му е ученик - каквото всъщност ти твърдиш, обвинявайки другите, че не са си оставили всички тези неща.

А Бог съвсем не повиква всички хора да са му пратеници, дори огромното мнозинство от учениците на Исус не са Негови пратеници, а си стоят в града/селото при жените си и децата си и се грижат за тях, както и пише - "Всички ли са пратеници?"

Колко Исусови ученици в Новия завет, които не са пратеници, са оставили жените си и децата си, и т.н.?... 
Или според теб те всъщност изобщо не са били ученици, и ти си най-истинския ученик.

(Между другото, ти (ако си женен и Бог не те е повикал да си му пратеник) оставил ли си жена си, сина си, къщата си итн., или се грижиш за тях и примерно поправяш покрива на къщата си, когато има нужда и т.н.?)


Ами нали сам Бог казва чрез Павел, че който не се грижи за домашните си е по-лош от невярващ – очевидно с излкючение на хора, които изрично са повикани от Бога да оставят всичко и да вършат каквото той им е заповядал.

Сега, когато Бог повика някого за служба, която изисква той да остави жена, деца, братя, къща, ниви и т.н.,
тогава да, такъв човек би трябвало да остави всички тези изброените, за да върши това, което Бог му заповядва.


И щом това е така, ти защо обвиняваш някой, който не е повикан за пратеник (говоря само за себе си), че не бил оставил жена си, децата си, къщата си и т н, когато сам Бог не го обвинява за подобно нещо?

Мога само да се възхищавам от вярата ти, ако си готов да оставиш всичко, в случай че Бог те повика за нещо, което изисква това,

но ако направиш подобно нещо (а и учиш другите на това) , когато Бог не го иска от теб и не те е повикал за подобно нещо,

тогава ще бъдеш като онези, които са по-лоши и от невярващите.



[ Редактирано 03.05.08 15:38 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

 
Започване на нова тема
Към страница       >>  
 

Отговор (без HTML оформление):


 

Към форум:     Най-отгоре

Публикуване на темата: rss 0.92 Публикуване на темата: rss 2.0 Публикуване на темата: RDF