Последни публикации

Форуми

Записки

Коментари

Наблюдател

Библиотека
Тематика

 

агент клисурски   вероизповедания   видове езици   грехопадение   друг помазаник   зрелища   изгонване на демони   обичайте враговете си   противоречия   семейство  

виж всички тематики

Реплики

 
 
eureth   07.05.18 15:26
Преместих темата за "генно-модифицирната опозиция в Сирия"

в тема:
"Сирия: Отн.тн. ислямска държава", тук:

http://edinni.com/p/forum/forum_viewtopic.php?17424.post
 
eureth   15.04.18 14:53
Възможно е и до там да се стигне. Но главното, до което пише, че ще се стигне в тези земни военни противопоставяния, е че Бог ще доведе всички народи на битка против Йерусалим и той ще бъде превзет, и ще бъде тъпкан от народите, колкото Бог е определил (3год. и половина).

Тук има доста подробности около сегашната ситуация, в темата "Относно тн. ислямска държава":
http://edinni.com/p/forum/forum_viewtopic.php?17419.post
 
Владо   15.04.18 03:46
Света е пред прага на нова световна война.
 
Владо   15.04.18 03:45
 
Анонимен   13.02.18 09:08
еурет, постовете станаха три, но са един - само последния (нетът понякога е кошмарен тука). Моля те да оставиш само последния, а другите да ги изтриеш, за да не се "разводнява" темата.

RSS Емисии
rss1.0
Форуми :: Краят на епохата << Предишна тема | Следваща тема >>
 
Нетленни през 1000г. царуване - ?
Започване на нова тема
    
25.11.15 09:52 Цитирай
изказвания: 80
(разкл. от: Знамения за Апокалипсиса)

Да, това знамение е в самия край, но че сега имаме нещо в начатък, направо си е като Божия тръба! А дали ще са нетленни телата ни, това е много интересна тема, понеже в Исая се говори говори, че ще има смърт по време на Милениума. Исая 65:17 Понеже, ето, създавам ново небе и нова земя; И предишните неща няма да се спомнят, Нито ще дойдат на ум. 18 Но вие веселете се и радвайте се винаги В онова, което създавам; Защото, ето, създавам Ерусалим за радост, И людете му за веселие, 19 Аз ще се радвам на Ерусалим, И ще се веселя за людете Си, И няма да се чува вече в него глас на плач Нито глас на ридание. 20 Там не ще има вече младенец, който да живее само няколко дни, Нито старец, който да не е изпълнил дните си; Защото дете ще умре стогодишният, А грешник ако умре стогодишен ще бъде считан за проклет. 21 Те ще построят къщи, и ще живеят в тях; Ще насадят лозя, и ще ядат плода им. 22 Няма те да построят, а друг да живее там. Няма те да насадят, а друг да яде; Защото дните на Моите люде ще бъдат като дните на дърво, И избраните Ми за дълго ще се наслаждават в делото на ръцете си. Въпросът е дали всички ще бъдем смъртни през това време или само тези, които бъдат живи при идването на Господа.

[ Редактирано 25.11.15 12:14 ]

Най-отгоре
1000-годишно царуване,   краят на епохата,   милениум,   нетление
    
25.11.15 12:58 Цитирай
изказвания: 4367
Веднага след края на Голямата скръб/страдание (когато слънцеи и луната потъмнеят) Божият син ще се яви в облаците в слава и ще съживи Божиите мъртви хора в нетление и ще измени в нетление останалите живи Божии хора, и всички заедно ще ги вземе горе пред Божия престол, за да бъдат и те там където е той, Божият син Йн.14:2-3, за да бъдат вече винаги с Господаря, а не както е сега, когато той го няма на земята, а седи отдясно на Бога, неговия баща.

Вж най-долу цитатите.

След това съживяване в нетление и вземане горе, Бог ще излее гнева си върху останалите живи на тази земя. Възможно е през този период да повярват още някои хора и да пострадат също и от тиранията на Звяра, на когото Бог ще допусне да царува по времето на Голямата скръб/страдание и след това, по времето на Божия гняв - всичко 42 месеца, 3г и 1/2.

След края на Божия гняв/Гнева на Агнето,
- Бог ще окове и хвърли сатаната в подземния затвор за да не мами народите и те да не нападат Божиите хора (както той сега прави, понеже 1000г-царуване на помазаника още не е започнало),
- Божият син ще слезе триумфално на земята
- ще съживи онези хора, които са били повярвали в Него (по време на гнева) и са били убити от Звяра поради вярата им в помазаника
- ще съди живите останали на земята, които ще бъдат смъртни/тленни хора, чрез съда, където ще даде на своите си да съдят
- ще царува 1000 години на тази земя поставяйки свои царе по цялата земя, преди Бог да унищожи тази земя и небе, точно преди Божия съд на мъртвите пред Божия престол

вж: 1000 години царуване



Поради всичко това, моето разбиране е, че по време на това бъдещо 1000-год царуване на помазаника  на тази земя, тук ще има както Божии хора, които са съживени от мъртвите в нетление, така и не-Божии хора, които са смъртни/тленни.



По късно, в края на 1000-г царуване на помазаника на тази земя, Бог ще освободи за малко сатаната от подземния затвор
и той ще измами тези не-Божии хора
и те ще нападнат светия град, от където ще царува Божия син,
и Бог ще ги избие с огън от небето,
а сатаната ще го хвърли в езерото от огън и сяра, където от 1000 год вече  ще са били мъчени Звяра и лъжепророка, без да изгарят и да изчезват в "небитието", и, както пише, това няма да има край и ще продължи вечно.,
както ще бъде вечен и живота в праведност, мир, радост, пълнота и щастие, който Бог е дал на своите си.



След това Бог ще унищожи тези земя и небе, вкл и подземното място/затвор
и ще съживи останалите мъртви
и ще ги съди пред своя престол
и ще хвърли осъдените в езеро, което гори с огън и сяра, за вечни мъчения.
(и отново: в това езеро от 1000 год вече ще са били мъчени Звяра и лъжепророка, без да изгарят и да изчезват в "небитието", и както пише това ще продължи вечно.)

След това Бог ще заведе своите си на новата земя и небеса, които той е приготвил за тях.



Друга е славата на слънцето, и друга славата на луната, и друга славата на звездите; защото звѣзда отъ звѣзда различа споредъ славата.

Така и възкресението на мъртвите. Сее се въ тление, възкръсва въ нетление;
сее се въ безчестие, възкръсва въ слава; сее се въ немощъ, възкръсва въ сила;
сее се тело естествено, възкръсва тело духовно. Има тело естествено, има и тело духовно.
Така е и писано: Прьвиятъ человекъ Адамъ "стана душа жива," а последниятъ Адамъ е духъ животворещъ.
Но не прьвомъ духовното, но естественото, и после духовното.
Прьвиятъ человекъ е отъ земята пръстенъ: вториятъ человекъ, Господъ отъ небето.
Какъвто е пръстниятъ таквизи сѫ и пръстните, и какъвто небесниятъ таквизи и небесните.
И както се облѣкохме въ образа на пръстния ще се облечемъ и въ образа на небесния.
И това ви казвамъ, братие, че плътъ и кръвъ не могатъ да наследятъ царството Божие; нито тлението наследва нетлението.
Ето, една тайна ви казвамъ: Всинца нема да умремъ, но всинца ще се изменимъ,
въ една минута, въ мъгновение на око, съ последната тръба; защото ще затръби; и мъртвите ще възкръснатъ нетленни, а ние ще се изменимъ.
Защото требва това тленното да се облече съ нетление, и смъртното това да се облече съ безсмъртие.

/из п-мо дор кор., 15/


И не искам, братя, да сте в неведение относно заспалите1, за да не скърбите, както другите хора, които нямат надежда. Защото ако вярваме, че Йесус умря и бе съживен, то Бог чрез Йесус ще доведе [в телесен живот]2 3 и заспалите4 с Него. Защото това ви казваме чрез слово от господаря, че ние живите, останали до идването5 на господаря, няма да изпреварим заспалите6. Защото сам господарят чрез повеление, чрез глас на главен вестоносец и при Божия тръба, ще слезе от небето, и първо ще бъдат съживени мъртвите в помазаника 7. След това ние, останалите живи, заедно с тях ще бъдем грабнати в облаците, да се срещнем с господаря във въздуха. И така ще бъдем винаги с господаря8. Така че, утешавайте се един други с тия думи.

/из до сол., 4/

--------
1 т.е. умрелите
2 т.е. ще съживи от мъртвите, също както Исус
3 т.е. по-долу Павел ще обясни в подробности не друго, а именно как Бог ще съживи от мъртвите всички умрели Божии свети хора. Т.е. a) съживяването на мъртвите и б) грабването им в Божиите небеса са едно общо събитие. Т.е. когато е грабването, тогава е и съживяването на умрелите праведни в нетление.
4 умрелите
5 гр. παρουσία - в следв. изречение се обяснява как става това идване(παρουσία): "господарят ... ще слезе от небето", вж и Де.1:11
6 умрелите
7 т.е. Бог няма да съживи всички умрели заедно, а първо ще съживи Божиите свети и ще преобрази в нетление и останалите живи свети. Когато в миналото се е говорило общо за съживяването на мървите (т.е. и свети и врагове на помазаника) може да се пренебрегне това разделяне, тъй като идвете съживявания стават в края на епохата, преди живота на новата земя, вж Йн.5:28-29.
8 Забележете, че тук НЕ се казва, че след като бъдем грабнати (след края на Голямата скръб) и се срещнем с Божия син във въздуха, той също и ще слезе на земята да царува от Йерусалим. Това ще стане по-късно, след гнева. Тук (точно след края на Голямата скърб, и преди началото на Божия гняв) помазаникът само ще вземе и ще отведе своите си, да бъдат и те там, където е и той, т.е. в Божиите небеса, вж. Йн.14:2-3


[ Редактирано 25.11.15 14:58 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласуваща хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

 
Започване на нова тема
 

Отговор (без HTML оформление):


 

Към форум:     Най-отгоре

Публикуване на темата: rss 0.92 Публикуване на темата: rss 2.0 Публикуване на темата: RDF