Последни публикации

Форуми

Записки

Коментари

Наблюдател

Библиотека
Тематика

 

gliphosat   агент николай   богатство под нозете на исус   дефлация   елена вайт   защо бе изпратен исус   йахова   отклонявал ли е павел вярващите   приетият текст   синовничество  

виж всички тематики

Реплики

 
 
eureth   07.05.18 15:26
Преместих темата за "генно-модифицирната опозиция в Сирия"

в тема:
"Сирия: Отн.тн. ислямска държава", тук:

http://edinni.com/p/forum/forum_viewtopic.php?17424.post
 
eureth   15.04.18 14:53
Възможно е и до там да се стигне. Но главното, до което пише, че ще се стигне в тези земни военни противопоставяния, е че Бог ще доведе всички народи на битка против Йерусалим и той ще бъде превзет, и ще бъде тъпкан от народите, колкото Бог е определил (3год. и половина).

Тук има доста подробности около сегашната ситуация, в темата "Относно тн. ислямска държава":
http://edinni.com/p/forum/forum_viewtopic.php?17419.post
 
Владо   15.04.18 03:46
Света е пред прага на нова световна война.
 
Владо   15.04.18 03:45
 
Анонимен   13.02.18 09:08
еурет, постовете станаха три, но са един - само последния (нетът понякога е кошмарен тука). Моля те да оставиш само последния, а другите да ги изтриеш, за да не се "разводнява" темата.

RSS Емисии
rss1.0
Форуми :: Краят на епохата << Предишна тема | Следваща тема >>
 
Нетленни през 1000г. царуване - ?
Започване на нова тема
    
25.11.15 09:52 Цитирай
изказвания: 80
(разкл. от: Знамения за Апокалипсиса)

Да, това знамение е в самия край, но че сега имаме нещо в начатък, направо си е като Божия тръба! А дали ще са нетленни телата ни, това е много интересна тема, понеже в Исая се говори говори, че ще има смърт по време на Милениума. Исая 65:17 Понеже, ето, създавам ново небе и нова земя; И предишните неща няма да се спомнят, Нито ще дойдат на ум. 18 Но вие веселете се и радвайте се винаги В онова, което създавам; Защото, ето, създавам Ерусалим за радост, И людете му за веселие, 19 Аз ще се радвам на Ерусалим, И ще се веселя за людете Си, И няма да се чува вече в него глас на плач Нито глас на ридание. 20 Там не ще има вече младенец, който да живее само няколко дни, Нито старец, който да не е изпълнил дните си; Защото дете ще умре стогодишният, А грешник ако умре стогодишен ще бъде считан за проклет. 21 Те ще построят къщи, и ще живеят в тях; Ще насадят лозя, и ще ядат плода им. 22 Няма те да построят, а друг да живее там. Няма те да насадят, а друг да яде; Защото дните на Моите люде ще бъдат като дните на дърво, И избраните Ми за дълго ще се наслаждават в делото на ръцете си. Въпросът е дали всички ще бъдем смъртни през това време или само тези, които бъдат живи при идването на Господа.

[ Редактирано 25.11.15 12:14 ]

Най-отгоре
1000-годишно царуване,   краят на епохата,   милениум,   нетление
    
25.11.15 12:58 Цитирай
изказвания: 4318
Веднага след края на Голямата скръб/страдание (когато слънцеи и луната потъмнеят) Божият син ще се яви в облаците в слава и ще съживи Божиите мъртви хора в нетление и ще измени в нетление останалите живи Божии хора, и всички заедно ще ги вземе горе пред Божия престол, за да бъдат и те там където е той, Божият син Йн.14:2-3, за да бъдат вече винаги с Господаря, а не както е сега, когато той го няма на земята, а седи отдясно на Бога, неговия баща.

Вж най-долу цитатите.

След това съживяване в нетление и вземане горе, Бог ще излее гнева си върху останалите живи на тази земя. Възможно е през този период да повярват още някои хора и да пострадат също и от тиранията на Звяра, на когото Бог ще допусне да царува по времето на Голямата скръб/страдание и след това, по времето на Божия гняв - всичко 42 месеца, 3г и 1/2.

След края на Божия гняв/Гнева на Агнето,
- Бог ще окове и хвърли сатаната в подземния затвор за да не мами народите и те да не нападат Божиите хора (както той сега прави, понеже 1000г-царуване на помазаника още не е започнало),
- Божият син ще слезе триумфално на земята
- ще съживи онези хора, които са били повярвали в Него (по време на гнева) и са били убити от Звяра поради вярата им в помазаника
- ще съди живите останали на земята, които ще бъдат смъртни/тленни хора, чрез съда, където ще даде на своите си да съдят
- ще царува 1000 години на тази земя поставяйки свои царе по цялата земя, преди Бог да унищожи тази земя и небе, точно преди Божия съд на мъртвите пред Божия престол

вж: 1000 години царуване



Поради всичко това, моето разбиране е, че по време на това бъдещо 1000-год царуване на помазаника  на тази земя, тук ще има както Божии хора, които са съживени от мъртвите в нетление, така и не-Божии хора, които са смъртни/тленни.



По късно, в края на 1000-г царуване на помазаника на тази земя, Бог ще освободи за малко сатаната от подземния затвор
и той ще измами тези не-Божии хора
и те ще нападнат светия град, от където ще царува Божия син,
и Бог ще ги избие с огън от небето,
а сатаната ще го хвърли в езерото от огън и сяра, където от 1000 год вече  ще са били мъчени Звяра и лъжепророка, без да изгарят и да изчезват в "небитието", и, както пише, това няма да има край и ще продължи вечно.,
както ще бъде вечен и живота в праведност, мир, радост, пълнота и щастие, който Бог е дал на своите си.



След това Бог ще унищожи тези земя и небе, вкл и подземното място/затвор
и ще съживи останалите мъртви
и ще ги съди пред своя престол
и ще хвърли осъдените в езеро, което гори с огън и сяра, за вечни мъчения.
(и отново: в това езеро от 1000 год вече ще са били мъчени Звяра и лъжепророка, без да изгарят и да изчезват в "небитието", и както пише това ще продължи вечно.)

След това Бог ще заведе своите си на новата земя и небеса, които той е приготвил за тях.



Друга е славата на слънцето, и друга славата на луната, и друга славата на звездите; защото звѣзда отъ звѣзда различа споредъ славата.

Така и възкресението на мъртвите. Сее се въ тление, възкръсва въ нетление;
сее се въ безчестие, възкръсва въ слава; сее се въ немощъ, възкръсва въ сила;
сее се тело естествено, възкръсва тело духовно. Има тело естествено, има и тело духовно.
Така е и писано: Прьвиятъ человекъ Адамъ "стана душа жива," а последниятъ Адамъ е духъ животворещъ.
Но не прьвомъ духовното, но естественото, и после духовното.
Прьвиятъ человекъ е отъ земята пръстенъ: вториятъ человекъ, Господъ отъ небето.
Какъвто е пръстниятъ таквизи сѫ и пръстните, и какъвто небесниятъ таквизи и небесните.
И както се облѣкохме въ образа на пръстния ще се облечемъ и въ образа на небесния.
И това ви казвамъ, братие, че плътъ и кръвъ не могатъ да наследятъ царството Божие; нито тлението наследва нетлението.
Ето, една тайна ви казвамъ: Всинца нема да умремъ, но всинца ще се изменимъ,
въ една минута, въ мъгновение на око, съ последната тръба; защото ще затръби; и мъртвите ще възкръснатъ нетленни, а ние ще се изменимъ.
Защото требва това тленното да се облече съ нетление, и смъртното това да се облече съ безсмъртие.

/из п-мо дор кор., 15/


И не искам, братя, да сте в неведение относно заспалите1, за да не скърбите, както другите хора, които нямат надежда. Защото ако вярваме, че Йесус умря и бе съживен, то Бог чрез Йесус ще доведе [в телесен живот]2 3 и заспалите4 с Него. Защото това ви казваме чрез слово от господаря, че ние живите, останали до идването5 на господаря, няма да изпреварим заспалите6. Защото сам господарят чрез повеление, чрез глас на главен вестоносец и при Божия тръба, ще слезе от небето, и първо ще бъдат съживени мъртвите в помазаника 7. След това ние, останалите живи, заедно с тях ще бъдем грабнати в облаците, да се срещнем с господаря във въздуха. И така ще бъдем винаги с господаря8. Така че, утешавайте се един други с тия думи.

/из до сол., 4/

--------
1 т.е. умрелите
2 т.е. ще съживи от мъртвите, също както Исус
3 т.е. по-долу Павел ще обясни в подробности не друго, а именно как Бог ще съживи от мъртвите всички умрели Божии свети хора. Т.е. a) съживяването на мъртвите и б) грабването им в Божиите небеса са едно общо събитие. Т.е. когато е грабването, тогава е и съживяването на умрелите праведни в нетление.
4 умрелите
5 гр. παρουσία - в следв. изречение се обяснява как става това идване(παρουσία): "господарят ... ще слезе от небето", вж и Де.1:11
6 умрелите
7 т.е. Бог няма да съживи всички умрели заедно, а първо ще съживи Божиите свети и ще преобрази в нетление и останалите живи свети. Когато в миналото се е говорило общо за съживяването на мървите (т.е. и свети и врагове на помазаника) може да се пренебрегне това разделяне, тъй като идвете съживявания стават в края на епохата, преди живота на новата земя, вж Йн.5:28-29.
8 Забележете, че тук НЕ се казва, че след като бъдем грабнати (след края на Голямата скръб) и се срещнем с Божия син във въздуха, той също и ще слезе на земята да царува от Йерусалим. Това ще стане по-късно, след гнева. Тук (точно след края на Голямата скърб, и преди началото на Божия гняв) помазаникът само ще вземе и ще отведе своите си, да бъдат и те там, където е и той, т.е. в Божиите небеса, вж. Йн.14:2-3


[ Редактирано 25.11.15 14:58 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласуваща хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

 
Започване на нова тема
 

Отговор (без HTML оформление):


 

Към форум:     Най-отгоре

Публикуване на темата: rss 0.92 Публикуване на темата: rss 2.0 Публикуване на темата: RDF