Още по темата
Последни публикации

Форуми

Записки

Коментари

Наблюдател

Библиотека
Тематика

 

edinni.com:свети книги   smith wigglesworth   биене на деца   божият син   като светкавица   оад(сащ)   педерастия   служене на образи   съживяването от мъртвите   третият божий дом  

виж всички тематики

Реплики

 
 
Владо   03.01.20 15:34
Интересно разяснение относно числата в писанието (кратко) : https://youtu.be/XlyGvmUhjzA
 
Владо   31.10.19 11:45
Изключително интерес дебат между лъжеучителя рави Товия Зингер и друг евреин, доктор Браун : https://youtu.be/gYfZxkrqS_E
 
eureth   06.10.19 14:21
(Като изключа нумерологията/gematria) бих казал, че размислите му относно Ис.53 са чудесно и животоспасяващо свидетелство за плътските му сънародници (дано го чуят!) - понеже, както изглежда, този човек сега вече е станал син на Абраам.
 
Владо   06.10.19 13:17
“Скритият” Помазаник в писанията - раби Яков Рамбзел казва “Святият Дух ми откри!” : https://youtu.be/4KSIBFWQqsE
 
eureth   06.10.19 13:00
Относно подобни практики (според мен имащи връзка и с иудейските практики/учения "кабала", пък били те и адаптирани от разни хора и наречени "християнски"...) аз лично съм скептичен (и бих казал дори подозрителен), понеже Бог не е говорил относно такива неща, и че е имал предвид подобни цифрови комбинации и (за мен произволни) изводи. Бих очаквал, че с подобни цифрови еквилибристики би могло да се достигне до какви ли не уж "Божии" "истини" на базата на произволен текст, независимо от използвания език.

RSS Емисии
rss1.0
Започване на нова тема
Никодим
    
04.07.11 17:09 Цитирай
Гост
Какво говори правдата която е чрез вяра?
Сега съм на вълна послание към Римляните, но неразбирам значението на 6 и 7 стих от 10 глава.

[ Редактирано 04.07.11 23:49 ]

Най-отгоре
праведност,   праведност чрез вяра
    
04.07.11 22:00 Цитирай
изказвания: 4488

Според мен става дума за разликата между това как действа Мойсеевият закон и как действа вярата в помазаника Исус от Назарет. Един вид - механизмите са различни.



При Мойсеевия закон нещата зависят от вършенето на онова, което Бог е задължил писмено съответния човек да върши, за да остане жив.
Там критичният момент е дали човек ще извърши задължението дадено от Бога или няма да го извърши.



А при вярата в помазания цар, Божия син нещата зависят от това дали човек приема, вярва, уповава се на Божиите конкретни обещания изречени от Бога и записани по Божия воля.

Там критичният момент е дали човек ще повярва на казаното от Божия син (относно това кой е той и какво прави, и какво обещава на онези, които му вярват) и ще уповава на Бога (понеже Бог е верен) или пък няма да го повярва и съответно няма да получи съответните конкретни Божии обещания.

Проблем там може да е съмнението относно истинността на Божието обещание - напр. неща като: 
"...Ама как така помазаният цар бил слязъл от небето!?
И как така след като го убили, бил изведен от долу, от бездната и съживен от мъртвите!? И то - три дни след смъртта му! Това е просто невъзможно!...
Или пък как така Бог бил направил небесата, земята и всичко, което е в тях за някакви си шест дни (6*24ч.=144 часа... )?! Това е толкова непосилно и трудно, и немислимо!!!...
"
и прочее...

Друг критичен момент там е, че вярата е подобна на едно безпомощно детенце, на което му подават лъжичка храна и то просто приема храната. Детето не е заслужило това, нито има за какво да се хвали, а само би трябвало да благодари на майка си, че го храни.

А човек не е склонен да признае, че относно спасението си от греха нищо не може да заслужи и че няма за какво да се хвали -

дотолкова, че мнозина избират по-скоро да умрат в греховете си и да бъдат осъдени от Бога, и хвърлени в неугасимия огън за вечни мъчения,

отколкото да приемат даром прободената ръка на Божия син, протегната към тях, за да ги измъкне от греховете им и смъртта, и идещия Божий гняв върху злото човечество, което от ден на ден става все по-зло.

А има и други препятствия пред спасението: Познавах един човек, който смяташе, че Бог е виновен за даден негов недъг и категорично заяви, че не иска Бог да му прощава каквито и да е грехове, и че иска да отиде и да осъди Бога за това, че той е бил роден с даден недъг (без нищо лошо да е направил преди да бъде роден).

Мисля - и много други...





Та, тези две са фундаментално различни. И Павел, пратеникът на Божия помазаник, описва разликата:

до римл. 10.5





[ Редактирано 04.07.11 23:56 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

 
Започване на нова тема
 

Отговор (без HTML оформление):


 

Към форум:     Най-отгоре

Публикуване на темата: rss 0.92 Публикуване на темата: rss 2.0 Публикуване на темата: RDF