Последни публикации

Форуми

Записки

Коментари

Наблюдател

Библиотека
Тематика

 

блажени гонените за правдата   вербуване на агенти   вмро   иудеи   коледуване   назарейство   пастир   предупреждения относно забогатяването   слово на живот   съживяването на мъртвите  

виж всички тематики

Реплики

 
 
Владо   31.10.19 11:45
Изключително интерес дебат между лъжеучителя рави Товия Зингер и друг евреин, доктор Браун : https://youtu.be/gYfZxkrqS_E
 
eureth   06.10.19 14:21
(Като изключа нумерологията/gematria) бих казал, че размислите му относно Ис.53 са чудесно и животоспасяващо свидетелство за плътските му сънародници (дано го чуят!) - понеже, както изглежда, този човек сега вече е станал син на Абраам.
 
Владо   06.10.19 13:17
“Скритият” Помазаник в писанията - раби Яков Рамбзел казва “Святият Дух ми откри!” : https://youtu.be/4KSIBFWQqsE
 
eureth   06.10.19 13:00
Относно подобни практики (според мен имащи връзка и с иудейските практики/учения "кабала", пък били те и адаптирани от разни хора и наречени "християнски"...) аз лично съм скептичен (и бих казал дори подозрителен), понеже Бог не е говорил относно такива неща, и че е имал предвид подобни цифрови комбинации и (за мен произволни) изводи. Бих очаквал, че с подобни цифрови еквилибристики би могло да се достигне до какви ли не уж "Божии" "истини" на базата на произволен текст, независимо от използвания език.
 
eureth   06.10.19 10:54
относно "Богове сте вие" също стана дума тук, надолу в изказването:

http://edinni.com/p/forum/forum_viewtopic.php?1662.post


RSS Емисии
rss1.0
Форуми :: Други теми << Предишна тема | Следваща тема >>
 
Комунизъм, комуна, обществено възпитание
Започване на нова тема
    
21.08.10 21:09 Цитирай
изказвания: 2085

Материалът е с посочен автор най долу, не е мой




Начин да спасим децата си от зомбиране!

"Преглед на родителската безотговорност"

"Като защитник на правото на родителите да образоват децата си, често се натъквам на аргумента, че родителите са безотговорни и неадекватни, и че образованието на децата, бидейки огромна отговорност, трябва да бъде поверено единствено на компетентните държавни институции. На човек му трябва само бегъл поглед из вестниците, електронните издания и новините, за да разбере, че има много загрижени хора в страната, които ден и нощ се потят над проблемите, създавани от родителската безотговорност. Отговорността на родителите според тези хора е да родят децата, да ги хранят и обличат, и да ги изпращат своевременно в конвейера за производство на отговорни и възпитани граждани – контролираните от държавата образователни институции.

Но докато внимателно наблюдавах този процес вече повече от 8 години, не само от интерес към теоретични размишления, но и от силно практични съображения – самата аз като родител, достигнах до същия извод, че родителите са наистина безотговорни и неадекватни. Моите аргументи за това са в известна степен твърде противоположни на изтъкваните от образователното статукво. Но за да не засегна безпричинно родителите, нека да изложа доводите в полза на моето заключение.

Контролираният упадък на семейството

Семейството е в края на дълъг упадъчен процес, предначертан и замислен от левите идеолози. Целта на тяхната програма е била да унищожат три неща, за да може да възтържествува техния прогресивен обществен ред.

Тези три неща са частната собственост, организираната религия и... семейството.

Последната институция попада под прицела на левите идеолози, тъй като по самата си същност тя е бастион на частната собственост и на организираната религия. И ако някои политически крайни, и бих казала късогледи, среди се опитаха наистина да забранят семейството, то по-умните изсред идеолозите видяха, че основния капитал на един народ – хората, се раждат в семейства, и затова е по-добре да подходят по-хитро при унищожаването на семейството. Вместо да застават явно срещу него, и да обрекат и себе си на историческа смърт, по-хитрите социалисти решиха, че е по-добре да оставят семейството да съществува, но да го впрегнат в своите леви програми, за да доставя безкрайно човешки материал за техните обществени експерименти.


is801is802
Надписите “Вкусът на греха” и “Готови ли сте за изкушението?” са до снимка на гола жена, която държи ябълка. С тези надписи по огромните си реклами, фирма за продажба на твърд алкохол “социализира” младите хора и помага българските семейства да “придобият библейски богословски” познания за греха и изкушението. Държавното училище не предлага никаква морална оценка на подобни послания и обществени явления.


През всичките тези години родителите не се съпротивиха на тези идеи, но напротив – в мнозинството си се наредиха пред държавните гишета, и продължават да искат редовните си порции подпомагане от държавата, за да влачат социалистическата талига. Именно този факт ме кара да мисля, че те са безотговорни и неадекватни. И не е нужно да приемате това, понеже аз го казвам. Ще оставя социалистите да говорят сами. И фактът, че родителите не са реагирали подобаващо към мерките, предназначени за унищожаването на семейството, също говори за тяхната безотговорност и неадекватност:

Филип Буонароти и Бабьоф, най-левите от френските революционери, в Програмата на "Тайната директория за обществено спасение" от 1796 г. казват така: „В обществената структура, измислена от комитета, отечеството поема контрол над индивидуалния човек от неговото раждане до смъртта му.” (1) А относно детето тази програма казва това: „Защитете го от опасна неправилна нежност и чрез ръката на неговата майка го заведете в държавна институция, където ще придобие добродетелите и знанието, необходими за един истински гражданин.” (2)

Карл Маркс и Фридрих Енгелс: из „Комунистически манифест” под графа „Премахване на семейството”:
„Но вие казвате, че като заменяме домашното възпитание с обществено, ние сме премахвали най-съкровените човешки отношения. …Комунистите не измислят въздействието на обществото върху възпитанието; те само ще изменят неговия характер, ще изтръгнат възпитанието от влиянието на господстващата класа.” (3)

Отново Фридрих Енгелс, от „ За произхода на семейството, частната собственост и държавата ”:
„С преминаването на средствата за производство в обща собственост индивидуалното семейство престава да бъде икономическа единица на обществото... Отглеждането и образованието на децата става обществено дело; обществото се грижи за всички деца еднакво, независимо дали са родени в семейство, или извънбрачни.” (4)

Троцки, из „Тероризъм и комунизъм”: „В бъдещото социалистическо общество, където задължението за отглеждането, образованието и издръжката на децата ще бъде прехвърлено от родителите на обществото като цяло, е ясно, че семейството трябва да отпадне.” (5)

Лядов, друг болшевик:
„Възможно ли е да отгледаме колективен човек в индивидуално семейство? На това трябва да отговорим категорично: Не! Колективно мислещо дете може да бъде възпитано само в обществено обкръжение... Колкото по-скоро детето се вземе от неговата майка и се предаде на обществената детска ясла, толкова е по-голяма гаранцията, че то ще бъде здраво.” (6)


Затова няма нищо чудно, че социалистите се хвалят с това, колко детски градини са построили и колко училища. Колкото повече държавата поема ролята на родител, толкова повече родителите стават излишни, и то според собствените думи на самите социалисти.
И нямам други определения, освен “неадекватност” и “безотговорност”, с които да опиша продължаващото отношение на самите родители към средството за тяхното собствено унищожение, защото продължават да запълват същите тези пагубни за тях институции със собствените си деца.

Нова дефиниция на съпружеските и семейни отношения


Да вземем друго доказателство за безотговорността на родителите: трайната тенденция за нарушаване на приемствеността в ценностите между родители и деца, и липсата на адекватна реакция от страна на родителите. Поколението на моята баба уважаваше брака като свята институция и считаше развода за изключително срамно явление. Поколението на моите родители се страхуваше повече от общественото неодобрение към разведените и децата им, не толкова от развода и това, което го причинява. Моето собствено поколение счита за нормално мъж и жена да живеят заедно без да са женени, и приема развода за нещо нормално. Поколението след мен расте с убежденията, че хората днес вече не се женят… (7)

Кой фактор успя да се намеси в тази връзка между родител и дете, и да промени до неузнаваемост мнението на младото поколение към институцията, която го е създало? – Училището. Там децата учат вече, че това, което е било нормално за техните родители, може да не е нормално за тях, и в това няма нищо лошо. Имаме ли адекватна реакция от страна на родителите, виждаме ли тяхното осъзнаване на пагубната роля на държавното образование? За жалост, не. До голяма степен отношението им е като това на старшите войници в казармата. Както последните подлагат на тормоз младите войници, понеже и тях са ги тормозили по-старите, така и родителите казват: ние минахме през всичко това, затова и сега вие трябва да минете.

Академични постижения?

А какво да кажем за упадъка на академичните знания? Училищата произвеждат все повече невежи и тъпи ученици, с превъзходни умения по преписване и зубрене, с нищожни умения да анализират информация, да поемат риск и инициатива, и с липса на всякакъв интерес към самообучение. Някой беше казал, че родителите са некомпетентни да образоват децата си? Ако съдим по резултатите, май квалифицираните експерти се провалят рутинно. Тук реакцията на родителите е по-отговорна, но все още не напълно адекватна. Те плащат солено за частни уроци (както само безотговорни родители могат да правят!), но все още не предприемат категорични стъпки, за да решат проблема из основата му – да прекратят това огромно губене на времето на децата им в „ходене на училище”.

Скорошните събития около епидемията от хепатит “А” в циганските гета в Пловдив също представлява любопитен случай на родителската безотговорност. В този случай родителите, които не пратиха децата си на училище, реагираха най-накрая отговорно, поне според мен. Но не беше така според пловдивския инспекторат. Експертите там с техните солидни медицински познания прецениха, че два-три дена са напълно достатъчни, за да се развият имунни тела в рисковите деца от гетото и ги пратиха на социализация извън гетото, сред здравите деца, и помолиха настойчиво родителите да си пратят децата и да не ги спират, понеже, забележете, те, инспекторите, били взели всички мерки да не стане зараза. Лично за мен това беше първия път, когато чух, че вирусът на хепатит “А” се лекувал чрез думите на образователни инспектори; но простено им е, общественото образование и социализиране на децата са такива върховни pekhchngmh ценности, че епидемията от хепатит бледнее на техния фон.

Има още много други примери за родителска безотговорност, където ясно се вижда как училищата, където родителите пращат своите деца, трайно нанасят щети върху тях, и където, за жалост, няма ответна адекватна реакция на родителите. Защото какво е родното училище: основна част от веригата за разпространяване на наркотици. Тя има много специална мисия – зарибяване на повече жертви, и то точно от техни съученици, за да може, в случай на залавяне, да няма наказателна отговорност поради малолетност на извършителя.

Какво са още училищата? Основно опитно поле за тези, които покваряват децата ни. Откъде момичетата се научиха да се обличат като амстердамски проститутки? От разглеждането на семейните фотографии в къщи? Какво са държавните училища? – Основно работно поле за индоктринирането на децата в социалистически ценности – от грижата за бедните в Третия свят, до загрижеността за околната среда, чийто основен замърсител, според нашумелите дискусии на отговорните институции, са… автомобилите втора употреба, които масово се внасят, и каквито карат вероятно голяма част от бащите и майките на същите тези деца. А за нещастните случаи и убийствата, насилието, гаврите и изнасилванията няма смисъл да говорим. Дали родителите на пострадалите деца някога са направили равносметката какво щеше да бъде, ако детето им не го бяха пращали в такава среда… Това никой не знае.

Образователна алтернатива в технологичната епоха

Но нека да има малко светлина сред този мрак. Все пак изглежда се събужда отдавна задрямалата родителска отговорност. Повече родители започват по-активно да се интересуват от образованието на децата си. Почнаха да четат повече литература, която навлезе след отпадането на цензурата, и видяха, че има и друг начин за образование, освен този, който държавата одобрява. Много вече пътуват из широкия свят и могат да се запознаят с различни системи, могат да видят в завършен вид плодовете на това, което в българските държавни училища засега е все още начална тенденция, и в сърцето им се прокрадва еретичната (и крайно безотговорна) мисъл, че може би ако се заемат сами с образованието на децата си, не само, че ще се справят също така успешно, но дори могат да надминат средния стандарт в държавните училища, както са го надминали другите родители, които обучават децата си у дома.

Развитието на технологиите единствено улеснява родителската отговорност, понеже за цената на един месечен абонамент за интернет те получават достъп до библиотеки, учебни програми, форуми за обмяна на опит и хиляди други неща, които да им помогнат по-мъдро да организират учебната програма на своите деца. Отделно е наличието на множество дистанционни и кореспондентски учебни програми, които се предлагат на по- конкурентни цени и от тези на родните частни училища. Съчетанието на интернет и мултимедията даде възможност да се децентрализира образованието и да се изтръгне знанието от монопола на експертите.

Държавно-административната реакция

И тук достигаме до съществения въпрос: Сега, когато родителите най-накрая започват да заемат адекватна позиция, ще бъдат ли оставени на спокойствие да си упражняват родителската отговорност?

Ако институциите прибягнат към грубата сила на принудата, за да лишат родителите от тяхното право да образоват децата си, това ще покаже единствено, че всички аргументи, изтъквани от държавната образователна система, са единствено словесен камуфлаж, предназначен да прикрие истинските им мотиви: да вземат контрола над образованието и възпитанието на децата, за да имат на разположение млади мозъци, в които да се претворят, и така да си осигурят контрола над бъдещето, за сметка на родителите.

За да не се покажат в тази грозна светлина, е крайно време държавните институции да се вслушат в гласа на разума, и да покажат уважение към свободата на семейството да образова и възпитава децата си така, както намери за добре."



Правата запазени © 2006 Радослава Петкова и “Свобода за всеки”. Bсяко цитиране на този материал, в електронен или печатен вид, трябва да съдържа означение на авторството и уеб сайта на изданието: www.Center-ReligiousFreedom.com.

[ Редактирано 03.05.12 13:41 ]



" Тогава змеят страшно се разгневи на жената и тръгна да воюва с останалите й потомци – онези, които спазват заповедите на Бога и се държат за истината, която Исус разкри. Змеят застана на морския бряг.
!!! Откр-е на Йоан 12
" http://vminev.blog.bg/drugi/2011/02/22/pesenta-na-viatyra.691513

Най-отгоре
държавна тирания,   енгелс,   лядов,   маркс,   образование,   отпадане на семейството,   премахване на семейството,   принудително държавно училище,   семейство,   терор над семейството,   троцки
    
21.08.10 21:22 Цитирай
изказвания: 4481
Владо, преместих материала тук. По принцип по-обемни материали от други автори, като този, трябва да се слагат в библиотеката (Уикитека). И аз мислех да преместя статията там.

Но като гледам съдържанието на статията, всъщност тя някак си не се занимава с вярата в Бога, а е по-скоро в посока политика и рационални доводи против левите политически виждания и в полза на анти-левите такива. Т.е. много не се вързва с тематиката тук.

В този смисъл единственото място, където евентуално да се сложи е във форум "Други теми", където тематиката не е задължително пряко свързана с вярата в Божия син. Затова я преместих тук.



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

    
22.08.10 09:18 Цитирай
изказвания: 2085
Окей.

Ами всеки може да допълни, игнорира части от, да пресее и прецени в сърцето и духа си, написаното. Лично аз смятам, че написаното, макар и не пряко свързано с вярата в Исус, предоставя достатъчно инфо относно движещите сили на мрака спрямо темата за похищаване на децата от държавата. Като случаят с Мелиса, достигнал крайни граници.

Така че : добре е да се знаят някои неща, та да имаме яснота относно определения като "държавно образование", "комуна", "обществено възпитание" и тнт неща, описани от жената.

Поздрави. Владо.



" Тогава змеят страшно се разгневи на жената и тръгна да воюва с останалите й потомци – онези, които спазват заповедите на Бога и се държат за истината, която Исус разкри. Змеят застана на морския бряг.
!!! Откр-е на Йоан 12
" http://vminev.blog.bg/drugi/2011/02/22/pesenta-na-viatyra.691513

Най-отгоре

    
10.10.10 16:42 Цитирай
изказвания: 4481
Един случай (вж. връзката най-долу), по-рано тази година, който донякъде има връзка с темата
и показва последствията от вярата (религията) на днешните власти в много държави в сатанинските и бесовски идеи на споменатите по-горе превратаджийски философи,
в стремежа на същите към следващото пишман "светло бъдеще" (вече не се използва термина "комунистическо" или "фашистко", а: "демократично"),

не желайки да признаят безизходното положение на човечеството, в което Бог - в изпълнение на предупреждението си към Адам при нарушаване на Божията заповед към него (= грях) - го е поставил насила, като справедливо Божие наказание,
въвеждайки смърт, тление, изтощителен труд, страдания на жените около раждането на деца, плевели в пръстта, болести, и прочее и прочее теготи за хората.


Няколко хилядолетия човешка история не са били достатъчни за Божиите врагове да разберат, че изход по човешки (чрез човешки "мърдост", философии, политически системи и изобретения, усилия, обществени експерименти, струващи кръвта на милиони хора, хитри закони, "непопулярни мерки", тайни служби, тайни организации, войни, ограничаване на броя/намаляване на населението и пр., и пр. ... )
от това положение на наказание на Божии врагове и приятели на сатаната, и неговите лъжи, злодеяния, извратености и заблуди, няма.

Няма.



Въпреки, че Бог не е бил длъжен, той е дал на света и безценно пре-скъпо спасение на света от греха и всичко това, описано по-горе - дал с своя син, Исус от Назарет, да страда и да преживее несправедлива и долна смърт... за да понесе греха на света, и след това го е съживил от мъртвите в плът, в нетление/безсмъртие, и му е дал слава и пълна царска власт над цялото Божие творение,

така че всеки един човек, който повярва, че Исус от Назарет е помазаният от Бога цар, Божият син, такъв да не се погуби, а да има вечен живот.

Той (Исус от Назарет) е определен от Бога, неговия баща, за цар и господар над цялото Божие творение, вкл. и над земните царе и всички земни царства, както и за съдия на живите и мъртвите, за да определи вечната участ на всеки човек -

било вечен живот в присъствието на Бога и жертвеното му Агне в праведност и пълно щастие на новата земя (това вече е истинско "светло бъдеще"),

или пък вечни мъки в езерото, което гори с огън и сяра, и което Бог е приготвил за сатаната и неговите духове-роби.

Който вярва в Божия син, има вечен живот, а който не слуша Божия син, няма да види живот и Божият гняв остава върху него.



http://www.ekrana.info/otneha-detsata-na-balgari-vav-frantsiya-t.html




[ Редактирано 10.10.10 23:39 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

 
Започване на нова тема
 

Отговор (без HTML оформление):


 

Към форум:     Най-отгоре

Публикуване на темата: rss 0.92 Публикуване на темата: rss 2.0 Публикуване на темата: RDF