Последни публикации

Форуми

Записки

Коментари

Наблюдател

Библиотека
Тематика

 

edinni.com:меню   власт за прощаване на грехове   крайност   модел на божията общност   монголоиди   небесното царство   осмият цар   прозорецът на овертон   таня асенова   хуманитарна помощ  

виж всички тематики

Реплики

 
 
Владо   08.12.20 10:26
След като бе наказан за вярата си (10г. в щатски затвор), Д-р Кент Ховинд отново е на бойната линия в ю-туб: Dr. Kent Hovind - The Long War Against God.
 
Владо   29.11.20 15:57

Истината за 2СВ, а и не само, ще я разберем, да.

Четох веднъж за лагера на комунистите край Ловеч, от очевидец, комуто Бог спасява живота чудно: буквално се втресох от жестокостта и сатанизма на човеците, които са отговаряли за "затворените и подложени на изправителен труд граждани". Не спах, ужасен от безчовечността и липсата на страх, че ВЕРОЯТНО има Бог, пред който всеки ще отговаря. Безбожието е страшно и води доужасни извращения.

И досега, м-у другото, хората в Ловеч смятат, че в лагера са били затваряни "престъпници и лоши хора"...

 
Владо   29.11.20 15:57
Безспорно в деня, когато народите както водите се стичат в моретата, ще се стекат пред престола на Древния по дни и на Неговия Агнец, ИСТИНАТА ще се чуе из устата Божии и всяко сърце ще я разбере: комуто за съд- съда, комуто за оправдание - оправданието.

Злите империи на САЩ и СССР са вършили и вършат жестокости и несправедливи неща както със своите си граждани, така и с други, че е трудно да се повярва. От гладомора, през разстрели и зверски гаври с телата на хора, до днешните убийства и планирани "ваксини" .
 
eureth   29.11.20 14:13
Зная как изглеждат нещата, но имайки предвид, че дори някои плътски израелци не приемат фундаментални точки и догми от официалната проповед и катехизис на победителите-съюзници (болшевишкия СССР, Fed-ския ОАД(“САЩ”) и т.н.)) относно 2СВ, то за мен това е знак, че когато Божият син, помазаник-цар и съдия над всички, Исус от Назарет се върне тук за съд и 1000-год. царуване и в неговото царство насядат онези, които той е избрал, то дори и по тази тема най-вероятно ще има неочаквани Божии разкрития и съдебни решения.

Предпочитам да изчакам до Божия съд, за да науча само истината по различните точки по тези и подобни тежки и болни въпроси. 



Не пише напразно: "Затова не съдете нищо преждевременно, докато не дойде Господарят, който ще извади на светло скритото в тъмнината и ще изяви намеренията на сърцата."
(явно и Бог ще да се е "заблудил"... по тия "конспиративни теории" и "конспирации"... )
 
Владо   29.11.20 09:00
ПП: че то "лъжливи свидетели" винаги има - стига да има значимо събитие. Дори и до сега има хора, твърдящи, че са преживели "лична среща с Исус", които като ги слушам потъвам от срам...
 
Владо   29.11.20 08:58
Старици, лъжещи свой познат в личен разказ за живота си?! Смешно.
Видеата от Аушвиц, Аушвиц-Бернеау, Лайпциг, Бухенвалд и къде ли още не, са ясни. Спомени и разкази на очевидци, намерени тефтери с описания (дори и детски), свидетелстват. Е, то винаги има някаква вероятност едно събитие да е манипулирано, но това конкретно, е абсурдно: при живи свидетели, документация и спомени на очевидци...
 
eureth   29.11.20 00:21
Очевидно говоря за онова, относно което Пилат е попитал Исус. Защо ли не е получил отговор?...

Попадал съм на различни видеота, които нагледно разобличават разни т.нар. "свидетели" и "свидетелства" относно тези неща, както и популярни вярвания, стереотипи и "конспирации" по тези въпроси, така че засега предпочитам да изчакам докато истинският Божий помазаник-цар и съдия, Исус от Назарет, седне на престола си за съд и се произнесе с окончателно съдебно решение и по този въпрос, правейки както винаги истината да възтържествува. В този смисъл е хубаво, че Той има последната дума.

Не че тази тема е най-важната за мен, но все пак, понеже тогава са били убити гигантски маси от хора - скъпоценни Божии създания в очите на Бога - по цялата земя (казват - над 100 милиона души), предполагам, че тази и други подобни световни човешки трагедии ще бъдат разгледани със съответната тежест от Божия син, вкл. изваждайки на показ и всички скрити неща, както неслучайно пише ("конспирациите", така да се каже - както често манипулират овцете да не мислят, да не разсъждават и да не задават въпроси).
 
Владо   28.11.20 22:25
:) Не знам чия "истина" за 2СВ имаш в предвид, но съм провеждал разговори с хора, ПРЕКИ СВИДЕТЕЛИ на нацисткият режим и жестокости. Конспирациите са винаги интригуващи, но те падат в нозете на свидетелите. :)
 
eureth   26.05.20 20:57
Трудна и противоречива тема, понеже не е лесно да се намери надеждна и достоверна информация.

Чакам времето, когато Божият син - истинският и законен Божий помазаник-цар и съдия Исус от Назарет, ще седне на престола си за съд и ще извади на показ цялата истина за 2СВ, а и за всичко по тази греховна отиваща си земя.

Попаднах на следната връзка, където например оспорват това, което пропагандната машина на военните победители от 2СВ проповядва:

https://ww2truth.com/

 
Владо   11.05.20 01:34
ПП : филма на Ray има български субтитри! Трябва да се намерят в менюто!

Започване на нова тема
    

19.07.10 20:01 Цитирай
изказвания: 4766
(разкл. от: Георги Бакалов и неговата организация АРЦ)

maxim:



eureth:



Не се съмнявам, че принципно е така, както цитираш относно Божиите наказания... (въпреки, че там според мен, когато се казва, че при спомена за Божия син чрез разчупване хляб и отпиване от чаша вино някои в Коринт не са разпознавали тялото на господаря, става дума за хляба, който представя убитото тяло на Спасителя, а не става дума за Божията общност, за която на друго място, в друг контекст се говори като за "тялото на помазания цар", на което той е глава, цар над народа си) 




eureth,

В 1 Коринтяни 11:23-34 апостол Павел разглежда правилното участие в Господната вечеря.
Освен откровението за Господната вечеря, той разглежда и начинът, по който трябва да участваме в нея. Това не е обикновен религиозен ритуал, а е нещо, което  може да доведе благословение или проклятие в нашия живот, ако участваме недостойно.
А как да участваме достойно ?
Апостол Павел дава отговора: "Но да изпитва човек себе си, и така да яде от хляба и да пие от чашата" ( 1 Коринтяни 11:28)
В контекста на Господната Вечеря апостол Павел разглежда един общовалиден духовен принцип - 1 Коринтяни 11:31
"Но, ако разпознавахме сами себе си, не щяхме да бъдем съдени.
А когато биваме съдени от Господа, с това се наказваме, за да не бъдем осъдени заедно със света. "




Да, и аз не мисля, че е ритуал някой да яде от гощавката/яденето, което Божият син е дал и наредил то да се яде с цел да си спомняме за Него, оповестявайки неговата смърт, докато той дойде.


Иначе поне засега смятам, че там (1 до кор., 11.29) става дума за неговото убито тяло, а не за неговата общност, понеже там се казва, че който прави като онези коринтяни (т.е. превръща заръчания спомен за жертвалия се Божий син в надпревара за наяждане и напиване) бива виновен спрямо тялото и кръвта на Божия син.

Т.е. не друг, а най-вече самият Божий син - и то в твърде болезнения контекст не неговите безценни страдания и смърт за спасението на враговете му - е основният потвърпевш от цялото това меко казано неуважение при подобно поведение на сътоветните хора.

Т.е. те очевидно не са осъзнавали какво представя този хляб (както и чашата), който бързат да вземат преди другите, за да наситят телесния си глад (или жажда). И съответно това неосъзнаване относно този хляб, съчетано с природната ни телесна греховност ги е карала да вършат каквото са вършили и да станат виновни спрямо тялото и кръвта на господаря, както се казва там.


Ако искат да се откажат от греха коментиран в пасажа и да си променят мисленето и поведението, така че да не вършат повече обсъждания там грях (т.е. спрямо тялото и кръвта на господаря), тогава те биха могли да послушат пратеника, който в заключение им/ни казва:

Затова, мои братя, когато се събирате да ядете, изчаквайте се.






Преводът, който цитираш ("Верен"?) по принцип дава някои основания за другата посока, но все пак съотв. гр дума има няколко значения, и на практика всички преводи, които съм чел изглежда отчитат това, както, мисля - и контекста.

KJV: For if we would judge ourselves, we should not be judged.
Царигр.: Защото ако бихме сами себе си съдили, не бихме били съдени.
Синод.: Защото, ако бихме изпитвали сами себе си, нямаше да бъдем съдени;
Р.Сионд.: Ибо если бы мы судили сами себя, то не были бы судимы.

Аз също се позанимах с превода на това място: 

[ Редактирано 19.07.10 21:48 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре
1 до кор. 11,   1 кор. 11,   господарска гощавка,   господна вечеря,   господнето тяло,   евхаристия,   комка,   неразпознаване на тялото на господаря,   пресъществяване,   причастие,   причастяване,   причестяване,   светото причастие,   тялото на господаря
    
20.07.10 00:23 Цитирай
изказвания: 118
eureth:

(разкл. от: Георги Бакалов и неговата организация АРЦ)

maxim:



eureth:



Не се съмнявам, че принципно е така, както цитираш относно Божиите наказания... (въпреки, че там според мен, когато се казва, че при спомена за Божия син чрез разчупване хляб и отпиване от чаша вино някои в Коринт не са разпознавали тялото на господаря, става дума за хляба, който представя убитото тяло на Спасителя, а не става дума за Божията общност, за която на друго място, в друг контекст се говори като за "тялото на помазания цар", на което той е глава, цар над народа си) 




eureth,

В 1 Коринтяни 11:23-34 апостол Павел разглежда правилното участие в Господната вечеря.
Освен откровението за Господната вечеря, той разглежда и начинът, по който трябва да участваме в нея. Това не е обикновен религиозен ритуал, а е нещо, което  може да доведе благословение или проклятие в нашия живот, ако участваме недостойно.
А как да участваме достойно ?
Апостол Павел дава отговора: "Но да изпитва човек себе си, и така да яде от хляба и да пие от чашата" ( 1 Коринтяни 11:28)
В контекста на Господната Вечеря апостол Павел разглежда един общовалиден духовен принцип - 1 Коринтяни 11:31
"Но, ако разпознавахме сами себе си, не щяхме да бъдем съдени.
А когато биваме съдени от Господа, с това се наказваме, за да не бъдем осъдени заедно със света. "



Иначе поне засега смятам, че там (1 до кор., 11.29) става дума за неговото убито тяло, а не за неговата общност, понеже там се казва, че който прави като онези коринтяни (т.е. превръща заръчания спомен за жертвалия се Божий син в надпревара за наяждане и напиване) бива виновен спрямо тялото и кръвта на Божия син.

Т.е. не друг, а най-вече самият Божий син - и то в твърде болезнения контекст не неговите безценни страдания и смърт за спасението на враговете му - е основният потвърпевш от цялото това меко казано неуважение при подобно поведение на сътоветните хора.

Т.е. те очевидно не са осъзнавали какво представя този хляб (както и чашата), който бързат да вземат преди другите, за да наситят телесния си глад (или жажда). И съответно това неосъзнаване относно този хляб, съчетано с природната ни телесна греховност ги е карала да вършат каквото са вършили и да станат виновни спрямо тялото и кръвта на господаря, както се казва там.


Ако искат да се откажат от греха коментиран в пасажа и да си променят мисленето и поведението, така че да не вършат повече обсъждания там грях (т.е. спрямо тялото и кръвта на господаря), тогава те биха могли да послушат пратеника, който в заключение им/ни казва:

Затова, мои братя, когато се събирате да ядете, изчаквайте се.

Аз също се позанимах с превода на това място: 

 

eureth,

Аз не съм твърдил и не твърдя, че "Господното тяло" в 1 Коринтяни 11:29 е нещо различно от земното тяло на Спасителя - Господ Исус Христос !
Винаги питам, когато нещо не ми е станало ясно от нечий коментар !!!





Води ме в истината Си и учи ме; Защото Ти си Бог на Спасението ми; Тебе чакам цял ден.
Псалми 25:5
Най-отгоре

    
20.07.10 01:20 Цитирай
изказвания: 4766

Ясно, изглежда е станало недоразумение.

Добре, тъй като я има и обратната позиция - т.е. че 11.29 става дума за Божията общност, а не за убитото тяло на Божия син, представяно от хляба - ще ми е интересно да зная ти поради какви доводи смяташ, че там става дума за "разчупеното" земно плътско тяло на Божия син, а не за Божията общност.





Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

 
Започване на нова тема
 

Отговор (без HTML оформление):


 

Към форум:     Най-отгоре

Публикуване на темата: rss 0.92 Публикуване на темата: rss 2.0 Публикуване на темата: RDF