Последни публикации

Форуми

Записки

Коментари

Наблюдател

Библиотека
Тематика

 

7-ца   monogenes   армии от изток   бенедикт 16   дядо коледа   космически снимки   нефилими   полови извращения   смисъл на вярата   шабат  

виж всички тематики

Реплики

 
 
eureth   07.05.18 15:26
Преместих темата за "генно-модифицирната опозиция в Сирия"

в тема:
"Сирия: Отн.тн. ислямска държава", тук:

http://edinni.com/p/forum/forum_viewtopic.php?17424.post
 
eureth   15.04.18 14:53
Възможно е и до там да се стигне. Но главното, до което пише, че ще се стигне в тези земни военни противопоставяния, е че Бог ще доведе всички народи на битка против Йерусалим и той ще бъде превзет, и ще бъде тъпкан от народите, колкото Бог е определил (3год. и половина).

Тук има доста подробности около сегашната ситуация, в темата "Относно тн. ислямска държава":
http://edinni.com/p/forum/forum_viewtopic.php?17419.post
 
Владо   15.04.18 03:46
Света е пред прага на нова световна война.
 
Владо   15.04.18 03:45
 
Анонимен   13.02.18 09:08
еурет, постовете станаха три, но са един - само последния (нетът понякога е кошмарен тука). Моля те да оставиш само последния, а другите да ги изтриеш, за да не се "разводнява" темата.

RSS Емисии
rss1.0
Към страница   <<      
Започване на нова тема
    
16.07.09 13:27 Цитирай
изказвания: 4415

small axe:


Кой е малкият рог?
Той не е осмият цар , според мен.
Тези 10 рога , които са 10 царе , не са част от звяра( Римското царство).За малко време звярът ги приобщава към царството и те му предават волята си и царската си власт( те си имат отделни царства,докато 7 те глави имат само едно царство и явно всяка една глава царува в различно време над това царство( което е четвъртият звяр от кн.Даниил)
3 ма от тези 10 рога- царе падат пред малкият рог.Остават седем рога и един 8ми малък рог.

Отделно имаме и Осми цар , който е хищното животно , анти- месията.
Всички те намразват блудницата , и я изгарят.Оттам нататък Осмият цар се развихря , получавайки подкрепата на десетте рога( всъщност 7 рога и малкият рог).




Не виждам проблем малкият рог от Дан 7 да е осмият цар от Разкр 17.

Той спокойно би могъл да е един от 10-те царе, които са от четвъртия звяр (те са неговите рогове), и които се издигнат един след друг от това царство (а не са отделни, едновременни десет царе, които в края на Божия гняв дават властта си на първото/червеното хищно животно от Разкр 13гл/17гл, за да бъде онзи град ("развратницата" "Голям Вавилон") унищожен, за каквито царе се говори в Разкр. 17).

Но този малък рог-цар ще "покори" трима от тях и ще зацарува вместо тях.


Това съвпада напълно със следния сценарий:

  • От това четвърто царство (Дан.7) се издигат седем царе един след друг (като Разкр. 17) - така е във всяко царство, т.е. царете му се издигат един след друг.

  • След това става чудо и един от седемте царе, който е бил смъртоносно ранен при царуването си и би трябвало да умре или дори вече е умрял, изведнъж бива съживен от мъртвите („като“ Божия син...)

  • и вместо да се възцарят следващите поредни трима царе (8,9,10 - примерно явни наследници, които той убива), всъщност се възцарява той, като използва за знамение това си "съживяване от мъртвите" (това може и да е дори истинско съживяване от мъртвите (но не и в нетление), допуснато от Бога за окончателна заблуда на света, който е отхвърлил истинския Божий помазан цар и син, Назаретянинът от първи век)

    (както например и свещениците на фараоновите „богове“ действително са превръщали тоягите си на змии пред Фараона и пред Моисей (т.е. (поне там) не става дума за технологии, а за демонски заблуждаващи чудеса, които Бог е допуснал, за да се заблудят всички, които отхвърлят Божия син и обичат неистината, измамата и заблудата, и така да бъдат осъдени от Бога на Божия съд и погубени в огъня.))

    (Според хронологичното описание в Разкр., градът представен чрез "жена развратница-Големият Вавилон", ще бъде унищожен точно в края на Божия гнява преди Божият син да слезе на земята, за да погуби събралите се земни армии, предвождани от осмия цар и да хвърли осмия цар жив в огненото езеро)

  • По този начин този малък рог става  8-смият възцарил се цар в това последно 4-то царство, представено от 4-тия звяр/животно /Дан.7/ (което пък съвпада с описаното в Разкр. 17)

Относно малкия рог на този 4-звяр /Дан.7/ се казва :

“Гледах същия рог като воюваше със светите и превъзмогваше против тях, докато дойде Старият по дни, и се извърши съд за светите на Всевишния, и настана времето, когато светите завладяха царството.”



Т.е. властта на този рог (т.е. цар) /Дан.7/:

  • е в самия край на епохата

  • и приключва когато Божият син (Старият на дни) се завърне на земята, и след това извърши съда над живите и започне видимото му царуване на тази земя заедно със своя народ, всички Божии хора (или наприме всички съживени от мръвите, които са били убити през голямата скръб или пък също и повярвали през гнева и убити от военните силите на „хищното животно“).


Това пък напълно съвпада с това, което ще се случи с осмия цар /Разкр.17/:

  • той ще има власт над цялата земя в самия край на епохата,

  • неговата власт ще приключи в края на Божия гняв, когато Божият син ще слезе от небесата и ще го погуби с Духа от устата си и ще го хвърли жив в огненото езеро, заедно с онзи лъжепророк. Там те ще бъдат мъчени през 1000-дата години (без да изгарят или да бъдат унищожени) и след това при тях ще бъде хвърлен и сатаната, за да бъде и той мъчен заедно с тях във вечните векове. („Кошмар“ е малко да се каже.)



Осмият цар ще се възцари малко преди началото на голямата скръб и сатаната ще предизвика именно чрез него голямата скръб (скръб/страдания и за евреите като националност, и за Божиите деца, повярвалите в Божия син (и евреи и не-евреи)).

И при разрушаването на онзи град (образно жена-развратница с име "Големият Вавилон") онези всички десет царе /Разкр. 17/ (предали властта си на сина на гибелта) заедно ще унищожат този град.

Докато в Дан (би трябвало да) се издигат последователно 10 царе и малкият рог събаря 3-ма от тях (вероятно последните трима) и царува вместо тях. т.е. вероятно  - като осмият цар от онова 4-то царство, в контекста на написаното в кн. на Дан. 7.

Т.е. царете от Дан 7. царуват последователно, т.е. само по един за даден период от време,

докато царете от Разкр. 17 царуват едновременно и заедно със сина на гибелта (който е осмият и е от онези (други) седем царе) и унищожават заедно онзи земен град
- т.е. 10 други царе + 1 цар (който е 8-ят от други 7-те) = всичко 11 царе заедно, но все пак оглавени от онзи осми цар, на когото тези десет са предали заедно властта си.


Т.е. в Разрк 17 веднъж имаме 8 последователни, един след друг (8-ят е един от 7-те, които може би е трябвало да бъдат 10, но осмият "променя правилата на играта")

и отделно имаме още 10, които царуват едновременно, а не последователно.

И осмият цар + 10-те = 11 царе всичко в един и същ момент, когато унищожават онзи град, в края на Божия гняв.


Докато в Дан.7 гл. макият рог е поредният издигнал се цар, като е "покорил" (възм. "убил") трима от тях - предполагам, че са последните трима и така той става осмият пореден.

Т.е. този маълк рог в Дан.7 не е описан в контекста на коалиция с 10 други царе, както е в Разкр. 17, а е описан като пореден цар от 4-то царство ("звяр") в Дан.7.



Поради всичко това малкият рог от Дан.7 изглежда е точно този осми цар от Разкр 17.






(копирам текста на архаичен и църковнически език с минимални осъвременявания, понеже нямам време сега да го оправя)

кн. на Дан. 7

В първата година на вавилонския цар Валтасар Даниил видя сън и видения на главата си върху леглото си. Тогава написа съня и разказа същността на работите.
Даниил проговаряйки рече: Видях в нощното си видение, и ето, четирите небесни ветрища избухнаха върху голямото море.

(Видение)

И четири големи зверове възлязоха из морето, различни един от друг.

(1)
Първият бе като лъв, и имаше орлови крила; а, като го гледаха, крилата му се изскубаха, и той се дигна от земята и биде заставен да се изправи на две нозе като човек, и даде му се човешко сърце.
(2)
След това, ето друг звяр, вторият, приличен на мечка, който се подигна от едната страна, и [имаше] три ребра в устата си между зъбите си; и му думаха така: Стани, изяж много месо.
(3)
Подир това, като погледнах, ето друг [звяр], приличен на леопард, който имаше на гърба си четири птичи крила: тоя звяр имаше и четири глави; и даде му се власт.
(4)
Подир това, като погледнах в нощните видения, ето четвъртият звяр, страшен и ужасен и твърде як; той имаше големи железни зъби, [с които] пояждаше и сломяваше, като стъпкваше останалото с нозете си; той се различаваше от всичките зверове, които бяха преди него; и имаше десет рога.

Като разглеждах роговете (т.е. неговите 10 рога, м.б.), ето, между тях излезе друг рог, малък, пред който три от първите рогове се изкорениха; и ето, в тоя рог имаше очи като човешки очи и уста, които говореха надменно.
Гледах догдето се положиха престоли, и Старият по дни седна, чието облекло беше бяло като сняг, и космите на главата Му като чиста вълна, престолът Му - огнени пламъци, и колелата Му пламенен огън.
Огнена река излизаше и течеше пред Него; милион [служители] Му слугуваха, и милиарди по милиарди стояха пред Него; съдилището се откри, и книгите се отвориха.
Тогава погледнах по причина на гласа на надменните думи, които рогът изговаряше; гледах догдето звярът биде убит, и тялото му погубено и предадено да се изгори с огън.
А колкото за другите зверове, тяхното владичество биде отнето; животът им, обаче, се продължи до време и година.

Гледах в нощните видения, и ето, един като човешки син идеше с небесните облаци и стигна до Стария по дни; и доведоха го пред Него.
И Нему се даде владичество, слава и царство, за да Му слугуват всичките племена, народи и езици. Неговото владичество е вечно владичество, което няма да премине, и царството Му е [царство], което няма да се разруши.




(Обяснение)


Колкото за мене, Даниила, духът ми се наскърби дълбоко в тялото ми, и виденията на главата ми ме смутиха.
Приближих се до едного от предстоящите и го попитах що е истинското [значение] на всичко това. И той ми разправи и ми даде да разбера значението на тия неща.

(1) (2) (3) (4)

Тия четири големи звяра, [каза той], са четирима царе, които ще се издигнат от земята.
Но светиите на Всевишния ще приемат царството, и ще владеят царството до века и до вечни векове.


Тогава поисках да узная истината за четвъртия звяр, който се различаваше от всичките други и бе твърде страшен, чиито зъби бяха железни и ноктите му медни, който пояждаше и строшаваше, а останалото стъпкваше с нозете си, -
и за десетте рога, които бяха на главата му, и за другия [рог], който излезе, и пред който паднаха три, [то ест], за оня рог, който имаше очи и уста, които говореха надменно, и който наглед бе по-як от другарите си.
Гледах същия рог като воюваше със светиите и превъзмогваше против тях,
докато дойде Старият по дни, и се извърши съд за светиите на Всевишния, и настана времето, когато светиите завладяха царството.


(4)
Той каза така: Четвъртият звяр ще бъде четвъртото царство на света, което ще се различава от всичките царства, и ще погълне целия свят, и ще го стъпче и разтроши.
А за десетте рога, те са десет царе, които ще се издигнат от това царство; и след тях ще се издигне друг, който ще се различава от първите и ще покори трима царе.

Той ще говори думи против Всевишния, ще изтощава светите на Всевишния, и ще замисли да промени времена и закони; и те ще бъдат предадени в ръката му до време и времена и половина време.
Но когато съдилището ще заседава, ще му отнемат владичеството, за да го изтребят и погубят до край.
А царството и владичеството, и величието на царствата, които са под цялото небе, ще се дадат на людете, [които] са светиите на Всевишния, Чието царство е вечно царство и на Когото всичките владичества ще служат и ще се покоряват.

Тук е краят на това нещо. Колкото за мене, Даниила, размишленията ми ме смущават много, и изгледът на лицето ми се измени; но запазих това нещо в сърцето си.



[ Редактирано 16.07.09 23:33 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре
антихристът,   есхатология,   звярът,   краят на епохата,   малкият рог,   осмият,   осмият цар,   осмият цар,   постмилениализъм,   премилениализъм,   противникът на помазаника,   синът на гибелта
    
16.07.09 13:50 Цитирай
изказвания: 4415
small axe:


...Сякаш , е най удачно да се гледа на нещата исторически.Явно вестителят говори по скоро от переспективата на царуващият в него момент 6 ти цар.
Това означава , че седмият цар който ще постои много малко време , трябва да се появи отново именно във времето на четвъртият звяр от книгата даниил.Ако това царство е римската империя , то седмият цар или ще е царувал в периода до 500 г сл.Христос ( когато все още съществува Римската империя като такава).
Или трябва да застане на престола , в по късни времена ( наши дни) за малко , преди да дойде Осмият?
Сякаш има един неопределен период от време между 6 цар и 7 мият цар.А Осмият идва веднага след краткото царуване на 7 мият.

"те са и седмина царе, от които петимата паднаха, и единият сега е, а другият още не е дошъл, и когато дойде, трябва само малко да постои;"

"когато дойде" ,
но кога ще дойде  това време?
Както има голям период от време между 69 и 70 седмица в книгата на пророк Даниил , така може и тук да има.

За мен звярът е царството ( римското , което има седем глави - царе + впоследствие 10 рога) , а Осмият е царят на това царство в който  е съсредоточена цялата власт.Именно по негово време , земните жители ще бъдат учудени и ще тръгнат след него.Той ще прави и знамения и чудеса( може би лъжетакива посредством технологии и наука)




Ами може би ще бъдат бъдещи седем царе, а не царе от вече царувала империя/-и. Тогава всичко като че ли става просто и ясно.

Може би това ще е някаква нова империя, от която тепърва ще се издигнат тези царе и съответно осмият (един от седемте) ще бъде синът на гибелта, като при възцаряването му ще се случи чудо - възстановяване от смърт - което ще подведе и заблуди окончателно света и така ще се погубят в огъня огромни множества от хора.

Например той може да е петият цар (понеже по времето на шестия, за него (т.е. за 8-мия) се казва “беше и го няма“ - т.е. той всъщност е един от петте пред шестия (от всичките седем)).

Но при царуването му примерно правят атентат и го убиват или го раняват смъртоносно и всички ще знаят, че той ще умре или дори че вече е умрял (понеже пише, че ще е в бездната) - между другото, може и да му замразят тялото, кой знае... нали правят разни такива опити.

След това идва шестият цар.

След това идва седмият и в началото на неговото царуване изведнъж: О, „чудо“!  Петият цар е съживен от мъртвите! ("Подобно" на истинския Божий помазан цар и единствен син, Йесус от Назарет...)


Напр. това ново царство може да е възстановената Римска империя (но без това възстановяване да има връзка със чудотворното излизане на онзи цар от бездната на мътрвите. Т.е. заблуждаващото чудо ще е, че един от царете ще бъде съживен от мървите, а не - че примеро Римската империя се възстановява неочаквано, "чудотворно".).

Понеже толкова векове светът и сатаната все още не могат да я забравят, и е пълно навсякъде със символи от нея като се почне от Европа и се стигне до Америка. А сатанинският хитлеристки режим е открит про-римски режим с всичките му римски злини, мизерии, заблуди и лъжи. Нещо като генерална репетиция за сатаната, преди да го изхвърли Бог от небесата и той да слезе разгневен на земята, понеже знае, че малко му остава и тогава да повдигне идващта голяма скърб, а след това (след голямата скръб) Бог да нанесе гнева си и след това истинският Божий цар/помазаник да се възцари видимо над цялата земя за 1000 години, преди тази земя да бъде унищожена и да дойде Божият съд, и след това - новите небе и земя.



[ Редактирано 16.07.09 17:54 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

    
18.07.09 21:40 Цитирай
изказвания: 605
Относно малкият рог , еурет , а как би станало това покоряване на трима царе от страна на малкият рог , ако всички тези царе царуват последователно?Аз се чудих за това , и заключих , че те царуват заедно и той ги покорява наведнъж  а не последователно.Поради това ми се стори че е един от тези десет рога , които предават царската си власт на хищното животно - Осмият цар.

Освен това , в 17 глава на Откровение не виждам да се говори че Осмият цар ще покори трима други царе.
Според това което ти казваш , излиза , че има десет рога и един единадесети , който по някакъв начин покорява три рога , отделно имаме и десет други рога ( царе) , които са извън четвъртото царство описано в даниил , но за кратко време предават своята си царска власт на Звяра ( малкият рог , както казваш ).
Ти разделяш роговете в Даниил и роговете в Откровение 17 глава като различни .(ако правилно те разбирам)
Има логика в това което казваш , само не схващам как ще покори тези трима царе последователно , или наведнъж?Последователното не ми се вижда възможно , понеже ще мине доста време да се изредят тримата царе а пък той (осмият) , както казваш "възкръсва" чудодейно.И как ще ги покори тогава , ще изчака всеки да се възцари и един по един ли?Това все още не мога да си го обясня.Иначе заключенията ти ми се струват много точни , Еурет.

а относно:

"Ами може би ще бъдат бъдещи седем царе, а не царе от вече царувала империя/-и. Тогава всичко като че ли става просто и ясно."

Добре , ами какво ще стане с времевата переспектива от която гледа вестителят ?

Пише че петима от тези седем паднаха , единият е , а другият още не е дошъл , и когато дойде , трябва само малко да постои , след което идва Осмият цар.
Кога са паднали тези петимата ? Отдавна(когато ангелът говори на Йоан , или пък му говори от гледна точка на някакво бъдещо падане?Защо казва , че единият е?Това е доста конкретизиращо времето в което се случва описанието-сегашно време от гледна точка на ангелът и Йоан.



Най-отгоре

    
18.07.09 22:29 Цитирай
изказвания: 4415
small axe:

Относно малкият рог , еурет , а как би станало това покоряване на трима царе от страна на малкият рог , ако всички тези царе царуват последователно?Аз се чудих за това , и заключих , че те царуват заедно и той ги покорява наведнъж  а не последователно.Поради това ми се стори че е един от тези десет рога , които предават царската си власт на хищното животно - Осмият цар.

Освен това , в 17 глава на Откровение не виждам да се говори че Осмият цар ще покори трима други царе.
Според това което ти казваш , излиза , че има десет рога и един единадесети , който по някакъв начин покорява три рога , отделно имаме и десет други рога ( царе) , които са извън четвъртото царство описано в даниил , но за кратко време предават своята си царска власт на Звяра ( малкият рог , както казваш ).
Ти разделяш роговете в Даниил и роговете в Откровение 17 глава като различни .(ако правилно те разбирам)
Има логика в това което казваш , само не схващам как ще покори тези трима царе последователно , или наведнъж?Последователното не ми се вижда възможно , понеже ще мине доста време да се изредят тримата царе а пък той (осмият) , както казваш "възкръсва" чудодейно.И как ще ги покори тогава , ще изчака всеки да се възцари и един по един ли?Това все още не мога да си го обясня.Иначе заключенията ти ми се струват много точни , Еурет.

а относно:

"Ами може би ще бъдат бъдещи седем царе, а не царе от вече царувала империя/-и. Тогава всичко като че ли става просто и ясно."

Добре , ами какво ще стане с времевата переспектива от която гледа вестителят ?

Пише че петима от тези седем паднаха , единият е , а другият още не е дошъл , и когато дойде , трябва само малко да постои , след което идва Осмият цар.
Кога са паднали тези петимата ? Отдавна(когато ангелът говори на Йоан , или пък му говори от гледна точка на някакво бъдещо падане?Защо казва , че единият е?Това е доста конкретизиращо времето в което се случва описанието-сегашно време от гледна точка на ангелът и Йоан.





Нямам представа как може да се синхорнизира този проблем с покоряването на тримата царе от десетте. Все още не съм правил и справка в оригинала.


Но поне е ясно, че и в Дан.7, и в Новия завет се говори за човек - цар, който Бог ще допусне да има огромна власт на земята и да убива Божии хора в края на епохата,

и чиято власт ще бъде прекратена, когато Божият син слезе на земята с небесните си войски.


Мисля, че това е доста здрава основа за разбирането и синхронизирането на останалите неща.




Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

    
14.12.09 14:50 Цитирай
изказвания: 4415
(разкл. от: 10-те царе - Разкр.17)

small axe:

Да , Еурет , сега прочетох какво съм писал преди, аз самият , и съм писал подобно на тебе , сега нещо се замотах тука и ми се преплетоха 10 те със роговете.Странно защо??

10 те царуват заедно и предават власта си на звяра (така е ), мен ме интересува , как би станали покоряването на трима царе от Осмият ( който всъщност е един от седемте , тоест не е Осми , а е просто явил се два пъти) , как би покорил трима , като те се явяват последователно?Аз те питах и преди , имаш ли сега някакво предположение?



Аха, ами това според мен си е за темата за осмия цар.

Объркващо е, че в Разкр. 17 има

хем 7 царе (царуващи един след друг), от които е онзи осми по ред, който всъщност е един от същите тези седем,

хем други 10 царе (получаващи власт заедно, царуващи заедно), които в края на гнева предават властта си на осмия от седемте, за да бъде унищожен онзи град, по Божия воля.




Смятам, че 10-те от Дан   и  7-те (+3 /Дан./ = 10 ) от Разкр. 17 са едни и същи.
Но в Разкр. 17 не се споменават онези 3-ма, които малкият рог събаря, за да царува вместо тях.

т.е. В Дан се говори за всички 10, т.е. 7 + 3
а в Разк само за седемте, без последните трима.


Десетте от Дан. (7+3) са един след друг, те се издигат от това царство:

А за десетте рога, те са десет царе, които ще се издигнат
от това царство; и след тях ще се издигне друг, който ще се различава от първите и ще покори трима царе.

Няма никакъв проблем този малък рог да е един от 7-те, които са царували преди него.

Когато малкият рог измества (последните) трима, той не царува заедно с останалите 7. А си царува и злодейства сам.
Къде тогава биха могли да бъдат останалите седем?
Ами издигнали са се един след друг и са паднали един след друг.

И тогава идва осмият, който както пише е "...ще се различава от първите...".

Какво ще му е различното? 
Според мен тук става дума за това, което е скрито то Даниел но е показано на Йоан -
осмият ще бъде един от седемте.

Т.е. един от седемте (напр. 4-я) ще бъде смъртоносно ранен и съответно би трябвало да умре.

Но изведнъж - о, "чудо"! - той отново е жив, съжвен от мъртвите. И се възцарява като осми пореден, ако и да е един от седемте и вече да е царувал.

И тогава светът ще се учуди и заблуди като види това "чудо"...



Тъй като (поне за мен) излиза, че 10-те от Дан. са поредни, един след друг (а не заедно),
то онези последни три от Дан. би трябвало да се очаква, че ще царуват като 8-и, 9-ти и 10-ти.
Например ако има правилник, определящ кой може да стане министър председател/президент и според ситуацията би трябвало следващите поредни "царе" да са А, Б и В.
Но изведнъж - промяна на плана...

[ Редактирано 14.12.09 14:55 ]



Краят на епохата: Времева диаграма,    Съгласувана хронологична таблица (актуализирани версии)

„...Но не е така, както че е пропаднало Божието слово. Защото не всички, които [по плът] са от Израел, са [Божият народ] Израел. Нито пък всички са деца [на Бога], само защото са [по плът] потомство на Авраам.
А [според както Бог декларира]: "по Исаак ще се нарича семето ти."
Т.е. не плътските деца са Божии деца, а само обещаните [от Бога] деца се считат за потомство [на Авраам, и съотв. - Божии деца]. ...“
   
/из п-мо до римл., 9/


Иначе, ако всички, които по плът са от Израел, бяха Божият народ Израел, то Божието слово би било пропаднало.
Вж: "Не е отпаднало Божието слово - до римл. 9:6


Най-отгоре

 
Започване на нова тема
Към страница   <<      
 

Отговор (без HTML оформление):


 

Към форум:     Най-отгоре

Публикуване на темата: rss 0.92 Публикуване на темата: rss 2.0 Публикуване на темата: RDF