Последни публикации

Форуми

Записки

Коментари

Наблюдател

Библиотека
Тематика

 

6 дни   блажени поради гонения   врагът на помазаника   йерусалим   карл маркс   клетви   лъжеучения   отрова   помазаният исус от назарет   свобода  

виж всички тематики

RSS Емисии
rss1.0
Всички записки / Записки на eureth
 
08.10.17 21:44


Кийт де Майо (Keith de Maio) – Франческо ди Майо (Francesco di Maio) – Кекко Манна (Kekko Manna)

по повод темата: Кийт Де Майо или Francesco Di Maio ??!!




Не ми се пишеше по тази болезнена тема, но реших да напиша, дори и само профилактично, основно за да опитам да предпазя от възможна заблуда някои хора от Божия народ, чиято трезва преценка би могло да бъде замъглена, било поради евентуална емоционална пред-история, свързана с всичко това, или пък поради борба с подобни грехове, като в случая, или поради нещо друго.




Последно видях Кийт де Майо преди доста години, когато той обикаляше под-структурите на DPM (Derek Prince Ministries - International, Inc. - нестопанска корпорация)), където той е бил директор за Европа, или места където биха го поканили.

Тогава му казах, че учението за “пастори”*1, ”местни църкви” и т.н. (цялата „евангелистка“ сага по тези въпроси) , което той е учел хората в неговото училище, не е в съгласие с Писанията.

Изненадващо за мен, той всъщност изрази съгласие с това и, освен това, не без удоволствие ми връчи в ръцете някаква нова книжка, която беше написал, където явно се занимаваше с тези неща, на практикa отричайки до голяма степен това, което преди е бил учил другите.
Не бих казал, че написаното напълно и цялостно отразяваше засвидетелстваното в Н.З. по тези въпроси, но действително беше в посока към връщане към Божието свидетелство в Н.З. относно тези неща, което определено ме зарадва.

*1 вж.
Лъжеучението „Пастор“
Говедари и добитък
Църковническо-български речник



Вече не помня дали му споменах също и за друго сериозно лъже-учение / заблуда, което, както мнозина други, е преподавал в училището си – т.нар. „грабване преди Голямата скръб*2,

но бих използвал случая сега, за да насоча вниманието на мнозина и към тази тема, за да избегнат евентуални съдбоносни разочарования и падения или дори направо погубване на душата, ако съвсем не-розовата реалност на липса на „грaбване преди голямата скръб“ се изправи пред тях в живота им.

*2 вж.
Грабване в облаците и голямата скръб
Времева диаграма
Краят на епохата - хронологична таблица с последователни цитати
Хронология на събитията в края на епохата - обяснения
1000 години царуване






Контекстът на този ми разговор с него беше всъщност донякъде и ироничен. DPM-домакините на организираната „среща с Кийт“ – основатели на поредната евангелистка фирма/църква (формат тип: „Пастор Иван и Иванка Иванови“) – бяха ревностни последователи на Кийт и ученията му,
но не осъзнаваха, че той всъщност вече не поддържа това учение, което ги е бил учил преди и, вместо поддръжник на пасторлъшкото им предприемачество, си бяха поканили по-скоро „разколебател“ (ако и много деликатен)...

А когато преди това се опитвах да обясня на същото пасторо-двуединство (пастор+жена му), че това, което „основават“ не е в съгласие с Божието свидетелство по тези въпроси, тогава пасторшата – на практика водещата фигура в цялото начинание (нерядка ситуация в евангелистките църковни драми) – снизходително ме изгледа с известно съжаление, като сметна за излишен какъвто и да е коментар на референцията ми към Божията книга и цялостно свидетелство.





Тази среща ме остави с едно по-скоро положително чувство относно този човек - че въпреки всички тонове до голяма степен човешки учения, които (подобно на цялостната евангелистка маса) е поглъщал и разпространявал, все пак нещо се беше случило и той изглежда е започнал обръща внимание на това, което Бог ясно е засвидетелствал в книгите си по някои важни въпроси, без вече толкова да се влияе от евангелистката „поп-култура“ и учения, на много от които допреди това неуморно е служел.


Тогава не можех да си обясня какво точно се е случило с него, за да направи този, така да се каже, доктринален „обратен завой“.
Предположих, че е попаднал и се е повлиял от някои от тогавашните „малцинства“ сред вярващите, които бяха започнали да се пробуждат и да осъзнават, че много важни учения в традицията, в която бяха повярвали и която сами продължаваха и поддържаха на „автопилот“, всъщност бяха заблуда.

Но от това, което, доста време след тази среща, прочетох и видях със собствените си очи – смятам, че причината съвсем не е била тази, а съвсем друга...






Дълго време след това не бях чувал за него. Докато не започнаха разни брожения, как някой си пастор бил казал, че Кийт бил станал педераст (!?) и т.н. - всички интересуващи се знаят историите из мрежата.

Дали е станал педераст/хомосексуалист или – не, аз не знаех, а и не ми се занимаваше с тези истории. Ако наистина е станал – жалко за него и тъжно. Ако не, тогава жалко за хората, които евентуално разпространяват клевети срещу него.







След това реших сам да потърся информация относно всичко това.

За съжаление – според свидетелствата на самия Кийт/Франческо/Кекко, публикувани в мрежата –

твърденията, че Кийт де Майо (Франческо ди Майо, Кекко Манна) е станал педераст / хомосексуалист, се оказаха истинни.


Дори повече - той всъщност отново е станал педераст, както изрично е посочено в неговите материали.





Всеки може да прочете (на англ.), какво сам Кийт де Майо / Франческо ди Майо / Кекко Манна свидетелства за себе си на разни места из мрежата. По-долу оставям връзки за тези, които се интересуват.

А тук, накратко, превеждайки от англ., цитирам или обобщавам по-главните неща, които той сам разкрива в блогове, книги и в разни интервюта или статии относно него:

„...

Когато учил в Пенсилванския университет, на ок. 18год., той се изправя пред „предизвикателството“ да осъзнае, че е хомосексуалист, но решил да се противопостави на това, обръщайки се към „консервативната религия“.

След университета „неговите религиозни убеждения“ го вдъхновили да предприеме дълго пътешествие на международно развитие, образование и публикации – описано в неговата автобиографична книга „В Капан – Никога Повече“, под псевдонима Кеко Манна (Kekko Manna). Това му помогнало да „открие себе си“.

В този период, бидейки бивш-хомосексуалист (ex-gay), той оглавявал „динамично харизматично служене“ в близо 30 страни, над 20 години, „давайки глас на тези без глас“ и „довеждайки хиляди до християнската вяра“.


В професионалната си биография, Кийт пише следното относно дейността си в България и Италия, описвайки своите бизнес-опит и успехи,
както и заслугите си в национален мащаб за „ревитализиране“ на появяващата се пазарна икономика,
а и за културата:

...
-----------------
09.1990 – 11.1994
Директор за Страната
Фондация CEC, България

С ентусиазъм стартира национален проект за ревитализация* в [контекста на] новопоявяващата се икономика, набирайки, обучавайки и управлявайки 80 наемни работника.

Осигурява капитал/финанси за хуманитарни проекти и образователни програми,
финансирайки няколко института за образование за възрастни
и основавайки верига независими магазини.

Организира седмични събития и концерти, привличащи до 2000 посетители.

* „revitalization“ - Предпочита думата revitalization (употребявана основно в бизнес-контекст - т.е. „възстановяване (на икономика, напр.)“) ,
очевидно избягвайки думата „revival“, обикн. превеждана „съживление“ и свързвана с вярата в Божия син.

-----------------

11.1994 – 10.2002
Директор за Европа
DPM International, Италия

Разширява европейската продукция и дистрибуторска мрежа от 4 на 15 страни.
Контролира преводи, издания, публикации, маркетинг и продажби на повече от 1 милион копия на книги.
Планира и намира бюджет за дългосрочен растеж.
-----------------
...



След около 20 години той си казал, че повече не може да отрича „своята (хомосексуална) идентичност“.
Спомнил си, че във гр. Филаделфия имало много жизнено“ хомосексуално общество, качил се на самолета и се върнал в „Града на Братската Любов“ (т.е. гр. Фил-аделф-ия - игра на думи внушаваща връзка между името на този град и хомосексуализма, от гр. „philia“ (любов) + „adelfos“ (брат, т.е. и мъж) = philadelphia, гр. „брато-любие“).

В предговора към “В Капан – Никога Повече” той пише:


“...Никога не съм избирал да бъда хомосексуалист. Никога не съм искал да бъда хомосексуалист. Всъщност направих съзнателно решение да не бъда хомосексуалист, когато бях на 18, когато прегърнах новооткритата за мен вяра в Бога и започнах едно пътешествие през почти 30 страни, занимавайки се с междунардно развитие и християнска служба.

“В Капан – Никога Повече” е моята история как себе-приемането ме освободи от 22 години себе-омраза и институционална религия.
[…]
Дълго време вярвайки, че Бог ме е задължил да отричам истинската си природа, накрая един ден се събудих обичайки се и приемайки се като един бивш “бивш хомосексуалист”. ...”


След като прочел реклама във вестник PGN („Philadelphia Gay News“, „Филаделфийски Хомосексуалистки Новини“) относно съветване, се обадил в Центъра за Лесбийско-Педерастко-Бискесуално-и-Травеститско Общество (LGBT Community Center) William Way и започнал да се среща с един съветник.
От там научил за хомосексуалисткия отбор по плуване Fins, където получил емоционалната подкрепа, от която се нуждаел и желаел.

В процеса на напускане на предишния си („бивш-хомосексуален“) статут, желанията му от детството му отново се върнали – мода и дизайн. След няколко години на проба-грешка той започнал основно да пише – блог, е-списние, и след това е-списанието за италианска мъжка мода „Uomo Moderno“.
Хомосексуалистката общност представлява голяма част от читателите на списанието му за мъжка мода, но има и не-хомосексуалисти.

„Не искам да обобщавам, защото хомосексуалните мъже са също толкова различни и разнообразни както и не-хом. мъже “, казва Франческо, „Въпреки това ‘Uomo Moderno’ привлича хомосексуалния мъж, който се интересува от мода, дизайн, ...“


През 2016 „любовта на неговия живот“ (т.е. хомосексуалният му партньор на име Уили (Willy)) умира, което неизненадващо води до големи емоционални сътресения у Кийт, както сам той описва в статиите си.

В момента, бидейки вече „бивш „бивш-хомосексуалист““ (ex-ex-gay – т.е. отново настоящ хомосексуалист), той е „защитник на човешките свободи и равноправие“, противопоставяйки се на „всички форми на злоупотреба с Библията и религиозно подтисничество“.



Кийт де Майо / Франческо ди Майо в продължение на ок. 30 години написва поредица от пет книги „Великата Християнска Пародия/Травестизъм“, издадени под псевдонима Кеко Манна (Kekko Manna), в които се занимава със следните теми, както той описва:

1. „Колко са ти Големи Смокинените Листа?“ (How Big Are Your Fig Leaves) - разкрива различните религиозни фасади, които съвременните християни са възприели, за да изместят истинското Християнство.

2. „Какъв е Истинския Адрес на Църквата?“ (What is the Church’s True Address?) - отива по-дълбоко в разбирането за Новозаветната Църква и ежедневието на първите християни.

3. „Дами, не са ли ви Демоде Парцалите?“ (“Ladies, Aren’t Your Shmatas Outdated?) - е отговор на „сексизма“*1 , който Християнството е посяло в продължение на векове срещу жените.

4. „Кой Трябва в Действителност да Ръководи Църквата?“ (Who Should Really Lead the Church?) - сравнява Новозаветната роля на християнските водачи с ролята на всеки вярващ, унищожавайки различаването между клир и миряни.

5. „Трябва ли Църквата да бъде Наградена с Награда „Tony“?*2 (Should the Church Win a Tony?) - представя театрално обобщение на църковната история за по-лесно разбиране и размисъл.

...„


*1 „Sexism“ - неравенство на полова основа, най-вече неблагоприятно за жените, м.б.
*2 Награда „Tony“ се присъжда за принос към театралното изкуство на Бродуей.





Връзки към съотв. Материали:

Жител на Филаделфия основава Интернет-списание за италианска мода
http://www.epgn.com/news/local/7383-25281065-philly-resident-launches-italian-fashion-mag

Men's Fashion by Francesco
https://www.facebook.com/mensfashionbyfrancesco/

Uomo Moderno Magazine (списанието му за италиянска мъжка мода)
https://www.facebook.com/uomomodernomagazine/

снимки - с екипа му и др.

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13507033_1110450032330144_9033431093179383620_n.jpg?oh=cea0ceb72c10902091036f97a477723d&oe=5A3EC6F1

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-1/p200x200/12342790_983851974989951_2995556991323089421_n.jpg?oh=942a1d03f33fb46d9588fc5f9b29a80b&oe=5A3A76D8

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/12640385_1011900065518475_7226741278227804737_o.jpg?oh=90b8be3d60977d62ad9671ef99a74be6&oe=5A76B248


Проф. биография
https://www.visualcv.com/francesco


Francesco Di Maio – канал в youtube.com
https://www.youtube.com/channel/UC2lC58fbvhTijx5dpVdVJmw

Тук (надолу в публикациите, ок. 60%) Кийт се радва, че в Мексико били разрешили „женитбата“ на хомосексуалисти
https://twitter.com/trappednomore

относно смъртта на любовта на неговия живот, хомосексуалния му партньор Уили
http://uomo-moderno.com/personal-reflections-in-the-wake-of-orlando/
https://www.edgemedianetwork.com/style/fashion/news//199703/personal_reflections_in_the_wake_of_orlando

книгата му „В Капан – Никога Повече“
https://trappednomore.wordpress.com/
https://trappednomore.wordpress.com/about/

книгата му „Великата Християнска Пародия/Травестизъм“

https://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss/141-7614487-0216027?url=search-alias%3Daps&field-keywords=the+great+christian+travesty








Поне за момента предполагам, че именно всичко това е причината Кийт да направи този завой на 180 градуса в ученията си.

Но не защото ревностно е търсил истината, а по-скоро – „свободата“ , т.е. свободата да върши греха педерастия / хомосексуализъм, доколкото разбирам.

Впечатлението ми е, че той всячески е търсил и вероятно още търси начини да оправдае в светлината на Божиите думи и воля сексуалното извращение пред Бога „хомосексуализъм“ / „педерастия“.

За да постигне това, той е трябвало да промени за себе си доста доктринални основи, за да може да стигне накрая до извода,

че, видите ли, „няма проблем“ пред Бога да вършиш греха хомосексуализъм

и че дори с този грях пред Бога ще бъдеш...„Аз съм спасен! Освободен!...“.



Поредицата му книги „Голямата Християнска Пародия/Травестизъм“ изглежда, че се занимава именно с това, като грубата логика, доколкото разбирам, е, че:

- ако Кийт успее да покаже колко много „Християнството“ е изопачило Божието слово и е произвело действащата насам-натам по земята от 1000-2000 год. лоша „Християнска религия“ *1 ,

- то тогава най-вероятно „Християнството“ също бърка и заблуждава хората и по отношение на хомосексуализма / педерастията, който грях Бог (уж) не осъжда като грях и го приема, и приема в царството си хората, които вършат и това, и одобряват други, които вършат това.


*1 вярно е, че по различните течения на вярата действително има и много зли и лъжливи неща – но признаването пред Бога на декларирания от Бога грях хомосексуализъм / педерастия съвсем не е сред тях





Според мен тук има и лъч надежда за него, тъй като той, за разлика от много други хомосексуалисти, не изглежда да прави фаталната крачка официално и пряко да отхвърли Божия помазаник Исус, за да може да си върши на воля греховете,

а по-скоро търси начини да оправдае пред Бога греховете си:

т.е. „Християнството“ (а не Бог) е „проблемът“, водещ до това да се отхвърля, иначе „праведния“, хомосексуализъм / педерастия.

Т.е., Богът, за който Кийт говори, остава някак си в „положителна светлина“ за Кийт (и изглежда че този Бог не отхвърля педерсатията като грях),
а лошото „Християнство“ (което отхвърля хомосексуализма като грях (евентуално: за разлика от Бога)) е това, което Кийт отхвърля.








Какво променя всичко това?

Нищо.

Всичко си остава същото – т.е. всичко, което Бог е казал относно погубващия грях педерастия/лесбийство/хомосексуализъм/содомия си остава.
И нито Кийт/Франческо/Кекко, нито пък някой друг може да промени това.

Бог изрично е казал, че пред него този и подобни грехове са „гнусота“ и напълно неприемливи,
и че Бог няма да допусне в царството си никой, който продължава в подобен грях.


Бог, разбира се, няма да направи компромис и за много други тежки грехове пред него, не само за сексуални извращения като в конкретния случай.
Никой от нас не е „застрахован“ в този смисъл.





Ето тук Божието отношение към педерастията, хомосексуализма като цяло и други сексуални извращения пред Бога:


Никой мъж да не приближи при някоя своя кръвна роднина, за да открие голотата й. Аз съм ГОСПОДАРЯТ.
Голотата на баща си и голотата на майка си да не откриваш; тя ти е майка, да не откриваш голотата й.
Голотата на бащината си жена да не откриваш; тя е голотата на баща ти.
Голотата на сестра си бащината си дъщеря или майчината си дъщеря, родена у дома или родена вън да не откриваш голотата й.
Голотата на дъщерята на сина си или на дъщерята на дъщеря си да не откриваш голотата им, защото това е твоята голота.
Голотата на дъщерята на бащината си жена, родена от баща ти тя ти е сестра да не откриваш голотата й.
Голотата на бащината си сестра да не откриваш; тя е кръвна роднина на баща ти.
Голотата на майчината си сестра да не откриваш, защото тя е кръвна роднина на майка ти.
Голотата на бащиния си брат да не откриваш, до жена му да не се доближиш; тя ти е леля.
Голотата на снаха си да не откриваш; тя е жена на сина ти; да не откриваш голотата й.
Голотата на братовата си жена да не откриваш; тя е голотата на брат ти.
Голотата на жена и на дъщеря й да не откриваш и да не вземеш дъщерята на сина й или дъщерята на дъщеря й, за да откриеш голотата й; те са нейни кръвни роднини; това е срамота.
И да не вземеш жена заедно със сестра й, че да й стане съперница, като откриеш голотата й до нея, докато е жива.
Да не се доближиш до жена, когато е отделена поради нечистотата си, за да откриеш голотата й.
И да нямаш полово сношение с жената на ближния си и да се оскверниш с нея.
Да не даваш от потомството си, за да преминат през огъня на Молох, и да не оскверниш Името на своя Бог. Аз съм ГОСПОДАРЯТ.
С мъжки пол да не легнеш като с жена това е гнусота.
И с никакво животно да не легнеш и да се оскверниш с него, нито жена да застане пред животно, за да се съвкупи с него това е мръсотия.
Не се осквернявайте с нито едно от тези неща, защото с всички тях се оскверниха народите, които Аз изпъждам отпред вас. И земята се оскверни и Аз въздавам върху нея беззаконието й, и земята избълва жителите си. Но вие пазете наредбите Ми и законите Ми и не правете нито една от тези гнусотии, нито местен жител, нито пришълец, който пребивава между вас защото всички тези гнусотии вършеха хората на тази земя, които бяха преди вас, и земята се оскверни за да не избълва земята и вас, когато я осквернявате, както избълва народа, който беше преди вас.
Защото всеки, който върши някоя от тези гнусотии, хората, които ги вършат, ще се изтребят отсред народа си. И така, пазете заповедите Ми и не вършете никой от тези гнусни обичаи, които са се вършили преди вас, и не се осквернявайте с тях. Аз съм ГОСПОДАРЯТ, вашият Бог.
/Из Лев.18/



Всеки, който прокълне баща си или майка си, непременно да се умъртви; баща си или майка си е проклел кръвта му да бъде върху него.
Ако някой прелюбодейства с жената на друг мъж, ако прелюбодейства с жената на ближния си, непременно да се умъртвят и прелюбодеецът, и прелюбодейката.
Мъжът, който легне с жената на баща си, е открил бащината си голота; непременно да се умъртвят и двамата; кръвта им да бъде върху тях.
И ако някой мъж легне със снаха си, непременно да се умъртвят и двамата; мръсотия са извършили; кръвта им да бъде върху тях.
Ако някой мъж легне с мъжки пол, както се лежи с жена, и двамата са извършили гнусота; непременно да се умъртвят; кръвта им да бъде върху тях.
Ако някой мъж вземе жена и майка й, това е нечистота; и той, и те да се изгорят с огън, за да няма нечистота между вас.
Ако някой мъж легне с животно, той непременно да се умъртви и животното да убиете.
И ако жена се приближи до каквото и да е животно, за да се съвкупи с него, да убиеш и жената, и животното; непременно да се умъртвят; кръвта им да бъде върху тях.
Ако някой мъж вземе сестра си дъщеря на баща си или дъщеря на майка си и види голотата й, и тя види неговата голота, това е срамота, да се изтребят пред очите на синовете на народа си; голотата на сестра си е открил; ще носи беззаконието си.
И който легне с жена, която е неразположена, и открие голотата й, той е открил течението й и тя е открила течението на кръвта си; затова и двамата да се изтребят изсред народа си.
И голотата на майчината си сестра или на бащината си сестра да не откриваш, защото, който върши това, открива голотата на кръвните си роднини; те ще носят беззаконието си.
И ако някой мъж легне с леля си, той е открил голотата на леля си; те ще носят греха си; бездетни ще умрат.
И ако някой мъж вземе жената на брат си, това е нечистота; открил е голотата на брат си; бездетни ще останат.
И така, пазете всичките Ми наредби и всичките Ми закони и ги изпълнявайте, за да не ви избълва земята, в която Аз ви завеждам да живеете в нея.
И да не ходите по обичаите на народите, които Аз изгонвам отпред вас, защото те извършиха всички тези неща и затова Аз се погнусих от тях.
/Из Лев. 20/


Или не знаете, че неправедните няма да наследят Божието царство? Не се лъжете. Нито развратниците, нито служителите на изображения/образи, нито прелюбодейците,
нито „пасивни“ педерасти/мъжки проститутки,
нито педерастите/хомосексуалистите,
нито крадците, нито сребролюбците, нито пияниците, нито хулителите, нито грабителите няма да наследят Божието царство.
И някои от вас бяха такива, но вие бяхте измити, бяхте осветени, бяхте оправдани в името на господаря Исус, помазаника-цар и в Духа на нашия Бог.
/Из п-мо до кор., 6/



Като се представяха за мъдри, те глупееха, и размениха славата на нетленния Бог с образ, подобен на смъртен човек, на птици, на четирикраки и на пълзящи гадини.
Затова според желанията на сърцата им Бог ги предаде на нечистота, за да се опозоряват телата им между самите тях те, които замениха Божията истина с лъжата и се поклониха и служиха на творението, вместо на Твореца, който е благословен вечно. Амен.
Затова Бог ги предаде на срамни желания защото и жените им замениха естественото сношение с противоестествено.
Също така и мъжете, като оставиха естественото сношение с жената, се разпалиха в похотта си един към друг, вършейки безобразие мъже с мъже, и приемаха в себе си заслужената отплата за своята заблуда.
И понеже те отказаха да познават Бога, Бог ги предаде на развратен ум да вършат това, което не е прилично, изпълнени с всякакъв вид неправедност, разврат, порочност, алчност, злоба; пълни със завист, убийство, свадливост, измама и злонамереност; клюкари, клеветници, богоненавистници, нахални, горделиви, самохвалци, изобретатели на злини, непокорни на родителите си, безразсъдни, вероломни, без естествена обич, немилостиви; които, при все че знаят Божието постановление, че тези, които вършат такива работи, заслужават смърт, не само ги вършат, но и одобряват онези, които ги вършат.
/Из п-мо до римл, 1/


А ние знаем, че законът е добър, ако го употребява някой законно, като знае това, че законът не се налага за праведния, а за беззаконните и непокорните, за безбожните и грешните, за богоненавистниците и нечистите, за убийците на бащи и убийците на майки, за убийците на хора, за развратниците,
за хомосексуалистите,
за търгуващите с роби, за лъжците, за клетвопрестъпниците и за всичко друго, което се противопоставя на здравото учение; според благовестието на славата на щастливия Бог, което ми беше поверено.
/Из 1-во п-мо до Тим, 1/








Има ли смисъл някой да се моли за Кийт, предвид всичко това?

Ако Кийт не се е отрекъл официално от Божия син – има. Въпреки много тежката ситуация, аз оставам с впечатлението, че той в някакъв смисъл не се е отрекъл от господаря Исус, а засега по-скоро (безуспешно и безнадеждно) търси начини, един вид, да „примири“ живия Бог и неговата святост с ясно засвидетелстваното от Бога сексуално извращение-грях пред Бога, „хомосексуализъм“.

Това разбира се никога няма да стане – Бог никога няма да се промени и да се примири с какъвто и да е грях (особено пък със сексуални грехове-извращения), и ще си остане праведен, свят и не-правещ компромис с истината.

Но с Божията помощ и милост Кийт може да бъде променен – както и всеки от нас, в нашите си грехове – и да удържи с Божията сила победа над греха, ако и той се съгласи с това, разбира се.

Както казва Йоан – „Има грях, който води до смърт - за такъв човек не казвам да се молите“ (по памет). Надявам се такова нещо все пак да не е станало с него. Бог знае.




След безнадеждните си опити да промени Бога и Божиите ясни думи и да оправдае тези си тежки грехове, мисля че

следващата крачка в правилна посока би била Кийт да признае пред Бога безпомощността си спрямо греха в контекста на човешките ни сили, в поробеното ни под греха естество.

Никой от нас не може да победи греха сам, с човешки усилия или пък със знание,

и то - дори и да е заплашен пряко от Бога със смъртно наказание (било то грях хомосексуализъм или пък омраза, завист, убийства, поклонение на изображения и т.н. куп грехове, които бушуват в плътта ни)

Робът на греха си остава роб, освен ако Някой не го освободи.

Както Павел ясно обяснява, ние дори може и да искаме да вършим Божието, но поради поробеното ни под греха естество, това което (без Божието спасение) всъщност вършим е греха, който не искаме да вършим.
Но, както пише – има изход, чрез помазаника-цар, Божия син Исус от Назарет.

Вж. п-мо римл., 7

Вж. п-мо римл., 8 - "Затова вече няма никаква присъда за онези, които чрез помазаника Йесус постъпват не според плътта*1, а според Духа. ... "

*1 Т.е. за онези, които продължават да постъпват според греховните желания в платта ни, присъдата остава и "вярата в Исус" в такъв случай не ги ползва.





Понеже Бог действително може да спаси човек от греха.

Не само да му опрости греховете, но и да го промени и извади от греха, така че да не върши грях (и ако падне в грях но се обърне и иска прошка, тогава Бог да му прости и да го вдигне отново) –

- да му сътвори и даде нов (човешки) дух, ново създание (старият дух умира) – това става само когато човек бъде роден повторно, т.е. когато бъде роден от Бога и Бог му стане баща – става единствено чрез повярване в истинския Божий помазаник Исус от Назарет и потапяне/умиване във вода за опрощаване на греховете, в името на Исус

- да му даде Божия дух да живее у него и да е едно с човешкия му дух, давайки му водителство в истината, Божия сила против греха, Божия сила за свидетелстване чрез чудеса и знамения в името на помазаника-цар Исус.

- да му обновява ума с истината – става чрез запознаване и приемане на Божиите думи и чрез не-съобразяване със светските заблуди (напр. ислям, иудаизъм, будизъм / източен мистицизъм, индуизъм, магЬосничество, гадаене по звездите („астрология“), и т.н. и т.н.) и отхвърлянето им.


Т.е. Бог може (и иска) да спаси човек вкл. и от греха на хомосексуализма / педерастията / лесбийството.








Опасност от подвеждане към грях

В случая е важно никой повярвал в Исус

особено хора, които преди са били поробени под същия или подобни грехове и продължават да се борят с всичко това

да не се подведе,

че щом Кийт е бил преди педераст / хомосексуалист и сега отново е станал такъв,

то пред Бога уж няма проблем някой да е хомосексуалист / педераст
и това уж не е грях и извращение пред Бога
и Бог уж ще допусне педерастите / хомосексуалистите / травеститите в живота и Божието царство.


Не, Бог няма да допусне. Вечно.
Не се подмамвайте към грях от този тъжен случай с този човек и не погубвайте душите си!


Затова и Бог, в божествената си, неземна любов към нас,
за нашето спасение от греха и смъртта е бил готов и е дал сина си, Исус от Назарет, да бъде предаден на ужасни страдания и смърт,

затова и Божият син, Исус от Назарет, в божествената си, неземна, любов към нас,
за нашето спасение от греха и смъртта се е съгласил, да бъде предаден на ужасни страдания и смърт,

за да ни очисти от греха и да ни извади от греха.

Това показва колко вечно-непроменимо важна за Бога е праведността и истината.
Понеже Бог не просто иска да ни „спаси“ от осъждане и погубление за греховете ни,
а също иска всичко това да стане в пълна праведност – както пише „без проливане на кръв няма опрощение на грехове“.
Понеже заплатата на греха е смърт, то Бог в желанието си да ни спаси е трябвало да заплати прескъпа цена за спасението ни от смъртта и греха – смъртта на сина си.

И това показва какъв компромис Бог би направил относно греха – абсолютно НИКАКЪВ.



Поради това, Бог няма да допусне абсолютно никакъв грях във вечния живот и в царството си, вечно.

Единственият път до Бога и до живота е оставянето на греха и обличане на праведността, всичко това - чрез помазаника, Божия син Исус от Назарет,


понеже само чрез него има опрощаване и очистване на всички грехове, и сила от Бога за праведен живот, за да можем да влезем – задължително чисти, без грях – в дома на Бога нашия спасител.

Който няма „сватбарска дреха“, няма да бъде допуснат на сватбата на Агнето и ще бъде изгонен вън, както пише.

Бог да ни пази.






francesco di maio,   keith de maio,   kekko manna,   кекко манна,   кийт де майо,   мъжеложник,   мъжеложници,   педераст,   педерастия,   франческо ди майо,   хомосексуализъм
 
Публикувай коментар
Относно
Потребителско име:
Коментар: